سخنگوی فدراسیون فوتبال در گفتگو با «نجواخبر»؛

اسکوچیچ می‌رود یا می‌ماند؟!

اسکوچیچ می‌رود یا می‌ماند؟!
سخنگوی فدراسیون فوتبال می گوید هنوز هیچ تصمیمی درباره آینده دراگان اسکوچیچ در نظر گرفته نشده است.

احسان اصولی در گفت‌وگو با نجواخبر درمورد جلسه اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با دراگان اسکوچیچ اظهار داشت: این جلسه از ساعت سه بعد از ظهر شروع شد و حدود شش ساعت طول کشید. در خدمت دراگان اسکوچیچ بودیم. دوستان در هیئت رئیسه نکات، نقطه نظرات، دغدغه‌ها و مواردی که پیرامون تیم ملی به وجود آمده با اسکوچیچ مطرح کردند.

او ادامه داد: براساس مباحث اعلام شده در کمیته فنی این دغدغه‌ها و نکات مطرح شد. اسکوچیچ هم نقطه نظراتی داشت، دفاعیاتی مطرح کرد و بحث‌های خود را با اعضای هیئت رئیسه در میان گذاشت. پس از خروج اسکوچیچ از جلسه اعضای هیئت رئیسه از جهات مختلف این موضوع را مورد بررسی قرار داده و در نهایت قرار شد مباحث با دوستان در کمیته فنی مطرح شود. ضمن اینکه یکی از بحث های اسکوچیچ این بود که به جلسه کمیته فنی دعوت نشده بود. قرار شد هیئت رئیسه جمع‌بندی خود را به زودی به اطلاع مردم عزیز و هواداران فوتبال برساند.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درمورد اینکه سردار آزمون درخواست کرده اگر قرار به برکناری اسکوچیچ است باید با او محترمانه برخورد شود، توضیح داد: روی این موضوع تردید نکنید. هنوز به این تصمیم نرسیده‌ایم که بخواهم حرف آزمون را تأیید یا رد کنم و صحبت مرا حمل بر این نکنید. با همه رفتار محترمانه‌ای خواهیم داشت به ویژه با افرادی که زحمت کشیدند. این سرلوحه عملکرد ما بوده و اثبات نیز شده است. در این خصوص صاحب کارنامه هستیم و از این به بعد نیز اینگونه خواهد بود، اما هنوز هیچ تصمیمی مبنی بر تغییر یا عدم تغییر گرفته نشده است. مباحث و متغیرها بسیار متعدد است و همه آنها باید بررسی شود. انشاءالله به زودی تصمیم خود را اعلام خواهیم کرد.

او درباره اینکه آیا بین اعضای هیئت رئیسه درمورد ماندن یا رفتن اسکوچیچ اختلاف نظر وجود دارد، گفت: اختلاف نظر نیست بلکه متغیرهایی وجود دارد و باید داده‌ها ارائه شود. برخی از این داده‌ها و موضوعات در دسترس نبود. درباره برخی صحبت‌هایی که اسکوچیچ امروز گفت نیز باید بیشتر تأمل شود. این نکاتی است که تصمیم منطقی و عاقلانه را در پی دارد. همه تأیید می‌کنند هرچه قدر رفتار سنجیده‌تر، پخته‌تر داشته باشیم و از جنبه‌های مختلف موضوع را مورد بررسی قرار بدهیم تصمیم بهتری خواهیم گرفت.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/958

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب