خبر فوری از ثبت نام فروش خودرو

خبر فوری از ثبت نام فروش خودرو
سخنگوی وزارت صمت گفت: سیاست گذار خودرویی به مناسبت عید غدیر دومین فروش خودرو از مسیر سامانه یکپارچه را کلید می زند.

به گزارش نجواخبر، سخنگوی وزارت صمت گفت : سیاست‌گذار خودرویی به مناسبت عید غدیر دومین فروش خودرو از مسیر سامانه یکپارچه را کلید می‌زند.

امید قالیباف ادامه می‌دهد متفاضیان ثبت نام در سامانه یاد شده می‌تواند از روز شنبه ساعت ۱۷ با ورود به سامانه یاد شده نسبت به نام نویسی برای خودروی مورد نظر خود اقدام کنند.

سخنگوی وزارت صمت در مورد بازه زمانی برای ثبت نام در سامانه فروش خودرو نیز می‌گوید این سامانه از فردا به مدت سه روز در دسترس متقاضیان قرار دارد و آنها در هر ساعت از شبانه روز می‌توانند با ورود به سامانه یاد شده نسبت به انتخاب و نام نویسی برای خودروی مدنظر خود اقدام کنند.

با توجه به اظهارات قالیباف این سامانه از امروز ساعت ۱۷ به مدت ۷۲ ساعت برای مشتریان فعال خواهد بود. به عبارت دیگر ثبت نام در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو تا ساعت ۱۷ روز سه شنبه به تاریخ ۲۸ تیرماه سال جاری امکان پذیر خواهد بود.

در شرایطی وزارت صمت این بازه زمانی را برای ثبت نام متقاضیان در نظر گرفته که در دور اول فروش محصولات تولیدی شرکت های خودروساز در سامانه یکپارچه متقاضیان یک بازه زمانی هفت روزه را برای ثبت نام در این سامانه پیش روی خود داشتند. تغییر بعدی که وزارت صمت در دومین فروش خودرو به نسبت دور اول از مسیر سامانه یکپارچه تخصیص خودرو ایجاد کرده زمان آغاز به کار این سامانه است. در اولین طرح فروشی که در سامانه یاد شده برگزار شد سیاست‌گذار امکان ثبت نام متقاضیان را از ساعت ۹ صبح فراهم کرده بود اما در دومین فروش خودرو از همین مسیر، زمان آغاز به کار سامانه ساعت ۱۷ در نظر گرفته شده است. بنابراین متقاضیان فروش خودرو دقت کنند که تنها سه روز می‌توانند در دومین فروش خودرو ثبت نام کنند و ساعت آغاز به کار سایت نیز ساعت ۱۷ روز شنبه به تاریخ ۲۵ تیرماه سال جاری خواهد بود. آدرس سایت سامانه یکپارچه تخصیص خودرو نیز کماکان https://sale.iranecar.com است.

قالیباف تاکید کرد : ناظر قرعه کشی، سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان است.

سخنگوی وزارت صمت ادامه داد : سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، مجری قرعه کشی را موظف به ارتقاء ضرایب ایمنی کرده و این شرکت تمام تأییدیه های لازم را از مراجع ذیصلاح اخذ کرده است.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/995

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.