کد خبر : 12121 تاریخ : ۱۴۰۱ سه شنبه ۸ شهريور - 11:39
اختصاصی؛ اظهارات هافبکی که اولین گل پرسپولیس را در فصل جدید به ثمر رساند

به گزارش خبرنگار نجوا خبر، میلاد سرلک هافبک پرسپولیس زننده اولین گل قرمزها در فصل جاری بود . وی در گفت‌وگویی در خصوص گلزنی اش در بازی مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: خوشحالم اما این را از ته دل می‌گویم که ۳ امتیاز این دیدار خیلی مهم‌تر از گل من بود. اینکه ما اولین پیروزی فصل خودمان را کسب کردیم ارزش زیادی داشت

وی ادامه داد: بعد از بازی پیام‌های زیادی دریافت کرده‌ام. تلفنم هم مرتب زنگ می‌خورد و در حال صحبت کردن بودم. حالا این بار قرعه به نام من اصابت کرد و از این بابت خدا را شکر می‌کنم که با حمایت همبازیانم موفق به گلزنی شدم.

سرلک در خصوص شرایط پرسپولیس در 3 هفته ابتدایی لیگ برتر تصریح کرد: ما در دو بازی قبل از آلومینیوم به ویژه در اصفهان شایسته پیروزی بودیم. درخشش گلر حریف و بدشانسی سه امتیاز ما را تبدیل به یک امتیاز کرد. این تازه شروع لیگ است و تیم‌ها تغییرات زیادی داشته‌اند و نیاز به زمان برای هماهنگی دارند.

هافبک پرسپولیس در خصوص دیدار فردا مقابل نفت آبادان و حضور هوادارا ن بانوان در ورزشگاه نیز گفت: حضور بانوان در ورزشگاه‌ها بهترین تصمیم سال‌های اخیر فوتبال ایران بوده است. این حضور کمک زیادی به فرهنگ سازی سکوها خواهد کرد. ما هم خوشحالیم که دختران و خواهران پرسپولیسی خود را روی سکوهای آزادی می‌بینیم و تلاش می‌کنیم چهارشنبه روزی فراموش نشدنی برای آنها و همه هواداران پرسپولیس رقم بزنیم.