کد خبر : 12187 تاریخ : ۱۴۰۱ پنج شنبه ۱۰ شهريور - 11:40
قیمت طلا به کف رسید/ آیا طلا دوباره گران میشود؟ دیروز قیمت اونس طلا در بازارهای جهانی کمترین حد خود در پنج هفته گذشته را لمس کرد. قیمت اونس نقره نیز به کف دوساله رسید.

به گزارش نجواخبر، قیمت های طلا و نقره در اواسط دیروز وارد روند کاهشی شدند.دیروزقیمت اونس طلا در بازارهای جهانی کمترین حد خود در پنج هفته گذشته را لمس کرد. قیمت اونس نقره نیز به کف دوساله رسید.

قیمت طلا در ماه اکتبر با افت 4.10 دلاری به 1722.70 دلار رسید. معاملات آتی نقره نیز با 0.307 دلار کاهش به 17.985 دلار در هر اونس رسید.

اما شبکه اطلاع‌رسانی طلا، سکه و ارز، قیمت هر گرم طلا را در لحظه تنظیم این گزارش، افزایشی و یک میلیون و ۳۰۴ هزار و ۲۰۰ تومان اعلام کرده است. حدود چهار هزار تومان بیشتر از روز گذشته. این منبع روز گذشته برای ساعاتی نرخ طلا را در کانال ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی اعلام کرد.

همچنین، این منبع قیمت تک‌فروشی سکه طرح جدید (امامی) را در لحظه تنظیم این خبر صعودی و ۱۴ میلیون و ۱۱۹ هزار تومان اعلام کرده است. این رقم نسبت به روز گذشته حدود ۵۵ هزار تومان بیشتر است. این منبع روز گذشته برای ساعاتی نرخ سکه امامی را در کانال ۱۳ میلیون تومانی اعلام کرد.