کد خبر : 13962 تاریخ : ۱۴۰۱ دوشنبه ۷ آذر - 09:52
آتش در اکثر نقاط جنگل های رودبار خاموش شده است فرماندار رودبار، با بیان اینکه آبپاشی جنگل های رودبار با بالگرد انجام می شود، تصریح کرد: از روز جمعه تاکنون ۲۰ سورتی پرواز انجام و خوشبختانه آتش در اکثر نقاط خاموش شده است.

به گزارش نجواخبر، طهمورث عموپور(فرماندار رودبار) با اشاره به مهار و کنترل آتش در جنگل های شهرستان رودبار، اظهار کرد: با همت شبانه روزی نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی و نیروهای مردمی و بخشداری و شوراهای روستا و دهیاران و همیاران طبیعت حریق تحت کنترل است.

وی با بیان اینکه بالگرد سازمان هوافضای سپاه در منطقه حضور دارد و آبپاشی را انجام می‌دهد، تصریح کرد: از روز جمعه تاکنون ۲۰ سورتی پرواز انجام و خوشبختانه آتش در اکثر نقاط خاموش شده است.


فرماندار شهرستان رودبار، روستاهای پشته، پس دره، شمام، سلانسر، حاجی شیرکیا در رحمت آباد و بلوکات و امامزاده طاهر را طی چهار روز گذشته درگیر آتش، اعلام و خاطرنشان کرد: خوشبختانه آتش سوزی‌ها سطحی بوده و تنها خاک برگ های کف جنگل دچار سوختگی شده است.

عموپور با بیان اینکه امروز نیز در جمشیدآباد حریق داشتیم که بلافاصله اطفا شد، گفت: شب گذشته در جنگل های هرزویل منجیل نیز حریق اتفاق افتاد که طی سه ساعت اطفا شد.