جواد زرینچه در گفتگو با «نجواخبر»:

چرا استقلال در نیمه دومِ بازی با سپاهان قافیه را وگذار کرد؟/ شش هفته منتظر بمانید!

چرا استقلال در نیمه دومِ بازی با سپاهان قافیه را وگذار کرد؟/ شش هفته منتظر بمانید!
زرینچه گفت: باید به استقلال فرصت داد و منتظر نتایج ماند تا فرصت تحلیل و بررسی برسد.

به گزارش خبرنگار نجواخبر، جواد زرینچه یشکسوت استقلال می‌گوید شکست مقابل سپاهان دلیل مناسبی نیست که تیم استقلال اکنون مورد قضاوت قرار بگیرد و باید به این تیم فرصت داد و منتظر نتایج ماند تا فرصت تحلیل و بررسی برسد.


بازی مقابل سپاهان چطور بود؟

در هفته‌های ابتدایی لیگ هیچ تیمی در اوج آمادگی به سر نمی‌برد و نمی‌توان تیمی را قضاوت کرد. مقایسه شرایط هم درست نیست و به طور کلی نمی‌توان از حالا حکم قطعی داد.

یعنی انتظار نتیجه بهتری را نداشتید؟

هر تیمی سعی می‌کند با آمادگی وارد مسابقات شود اما حداقل 6 هفته باید بگذرد تا بتوانیم در خصوص تیم‌ها نظر قطعی بدهیم. در کل استقلال نیمه اول بهتر بازی کرد اما در نیمه دوم قافیه را واگذار کرد. پیشتر هم در مصاحبه‌هایم گفته‌ام که در فوتبال ایران نتیجه مهم است و حالا استقلال در هفته اول پیروز نبوده. فاجعه رخ نداده اما نمی‌توان از حالا این تیم را مورد انتقاد قرار داد.

به نظر شما هواداران باید چقدر صبور باشند؟

اگر مربی ایرانی روی نیمکت استقلال بود به نظر من اوضاع برایش با این شکست در هفته اول سخت‌تر می‌شد. چرا؟ استقلال سال گذشته با رکوردی رویایی قهرمان شد و همه از این تیم انتظار بالا دارند. به همین دلیل هم فشار روی مربی جدید بالا است. قهرمانی سال گذشته اتفاق افتاده و جام آن در ویترین است. حالا با شروع فصل جدید مهم‌ترین نکته این است که کادر جدید با افرادی جدید روی کار آمده‌اند. چه پیشکسوت، چه بازیکن و چه هوادار، هر کسی دلش برای استقلال می‌سوزد باید در آرامش این تیم را حمایت کند. این تیم نیاز به فرصت دارد تا خود را پیدا کند.

به نظر شما تیم در نقل و انتقالات تکمیل شد؟

اینکه من بگویم استقلال کامل شده یا خیر تأثیری ندارد. همان طور که گفتم این تیم نیاز به زمان برای وفق دادن خود با شرایط دارد. 6 هفته باید بگذرد، تفکرات تیم پی‌ریزی شود و آن وقت درباره سرمربی نظر داد.

استقلال امسال هم می‌تواند مدعی قهرمانی باشد؟

با وجود این شکست من یقین دارم استقلال خیلی زود در قامت یک مدعی جدی قهرمانی در لیگ ظاهر خواهد شد. چرا که این تیم تمام فاکتورهای لازم را برای این منظور دارد. ابزار لازم برای قهرمانی، تیم خوب و مجرب، مدیریت، کادر فنی قوی، بازیکنان فراوان و با کیفیت و مکمل آنها هواداران پای کار هستند که همه اینها را استقلال یک جا دارد و با در اختیار داشتن این ابزار دلیلی ندارد مدعی جدی قهرمانی نباشد.

بازی هفته بعدی مقابل ملوان را چطور ارزیابی می‌کنید؟

دیدار برابر ملوان برای استقلال بسیار مهم است و آنها باید با پیروزی به جدول بازگردند. با اینکه هنوز تیم آنطور که باید و شاید جا نیفتاده است، اما باید با دست پر از انزلی بازگردند تا شرایط برای تیم عادی شده و شکست مقابل سپاهان هم کم اثر گردد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/11763

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب