نکونام مربی استقلال می‌شود؟

نکونام مربی استقلال می‌شود؟
حجم شایعات پیرامون باشگاه استقلال به حد عجیب و غریبی بالاست.

به گزارش نجوا خبر، بی برنامگی در انتخاب سرمربی برای تیم فوتبال استقلال، فضای هواداری این باشگاه پرطرفدار فوتبال ایران را در خود غرق کرده است. اگر هوادار باشگاه استقلال باشید، صبح تا شب چشم‌تان به وب‌سایت ها، کانال های تلگرامی و صفحات اینستاگرامی و شایعات و اخباری است که از گوشه و کنار به گوش می‌رسد، بدون آنکه این روند طولانی به نتیجه خاصی منجر بشود.
روز جمعه اخبار مربوط به نیمکت استقلال از کسی آغاز شد که محور مذاکرات با گزینه‌ها در هفته گذشته بوده و با چهار سرمربی نشست‌های مخفی و آشکار خود را برگزار کرده. حجت کریمی در گفت‌وگو با برنامه ورزشگاه از منتفی شدن حضور سرمربی اسپانیایی در استقلال گفت و از بازگشت او به کشورش خبر داد. اواین موضوع را مطرح کرد که از سرمربی استقلال دیگر صد درصد داخلی خواهد است. فرجه ۲۴ ساعت!
او ساعتی بعد با محمد ربیعی، یکی از گزینه‌های اصلی سرمربیگری استقلال وارد جلسه‌ای می‌شد که خیلی از خبرنگاران گوش‌به‌زنگ نتیجه آن بودند درحالی که جلسه صبح کمیته فنی باشگاه هم به عصر موکول شد تا خبرنگاران میدانی حضور بی‌ثمر مقابل باشگاه داشته باشند.
در این بین، جواد نکونام، یکی از گزینه‌هایی که هواداران استقلال بیشترین اقبال را در میان گزینه‌ها به او نشان داده‌اند با انتشار یک پست خبرساز شد. نکو زیر پستی در صفحه رسمی خود در اینستاگرام، در حالی که پیراهن بازیکنان بزرگی که در دوران بازی با آنها همبازی شده بود را هم به تصویر کشیده بود، پیامی را مخابره کرد. (شاید این که از من بزرگتر و اسمی‌تر ندارید!) او کامنت‌های این پست را باز کرده تا هواداران زیر این پست در دعوت از وی برای حضور در استقلال سنگ تمام بگذارند.


در این اثنا خبری مبنی بر عذرخواهی ربیعی از حجت کریمی برای هدایت استقلال منتشر شد که مبنایش همان جلسه نهایی بین این مربی و مدیر استقلال بود که در آن عنوان شده بود با توجه به نکاتی که کریمی آن را در جلسه عنوان کرده ربیعی ترجیح داده از این قطار پیاده شود و دیگر در جلسه کمیته فنی باشگاه استقلال در ساعت ۱۸ به رأی گذاشته نشود. البته این جلسه هم برگزار نشد!
اما خبرنگارانی که توانستند با علی امیری، معاون ورزشی باشگاه استقلال تماس بگیرند متوجه بازگشت او از شمال به تهران شدند. او به تهران فراخوانده شده بود تا در جلسه‌ای شبانه با حجت کریمی شرکت کند. امیری خود از حامیان جدی مربیگری نکونام در استقلال است و در روز جلسه با کریمی نیز همراه وی بوده است. ظاهرا قرار بوده شب گذشته جلسه‌ای هم میان اعضای هیئت مدیره برگزار شود که این جلسه به امروز (شنبه) موکول شده و قاعدتا در پایان، نام سرمربی استقلال از بین گزینه‌های موجود داخلی اعلام می‌شود.


بین این اتفاقات علی نامداری که با عنوان مشاور حجت کریمی با رادیو مصاحبه کرد، موکدا نکونام را تنها گزینه استقلال دانست و محمد ربیعی هم اخبار منتشره را تکذیب نکرد.
شاید به این معنا که امروز، روز نکونام و استقلال و پایان ماجرای پرتعلیق انتخاب سرمربی است!

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/118407

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب