اولین صحبت‌های نکونام پس از قراردادِ سرمربیگری استقلال

اولین صحبت‌های نکونام پس از قراردادِ سرمربیگری استقلال
جواد نکونام پس از انتخاب به عنوان سرمربی استقلال، برابر دوربین ورزش سه، از اهدافش برای کسب قهرمانی سخن گفت.

به گزارش نجوا خبر، بالاخره طلسم انتخاب جانشین ریکاردو ساپینتو شکسته شد و سه شنبه شب، جواد نکونام به صورت رسمی به عنوان سرمربی جدید استقلال معرفی شد. گره مذاکرات برای اعلام نام نکو به عنوان کسی که قرار است در لیگ بیست و سوم روی نیمکت آبی‌ها بنشیند، باز شد.


در شرایطی که قرار است مراسم معارفه نکونام ظهر چهارشنبه برگزار شود، اما او مقابل دوربین آنتن نشست و پاسخ‌گوی سؤالات پژمان راهبر، سردبیر ورزش سه بود. جواد از اهداف بزرگش برای موفقیت در استقلال و کسب جام قهرمانی گفت:

نکونام در صحبت هایش از وعده بزرگش برای تلاش جهت رسیدن به اهدافش سخن به زبان آورد و اظهار داشت: قول می‌دهم.... قول می‌دهم تا پای جانم و جایی که می‌توانم برای استقلال زحمت بکشم.


او در بخش دیگری از اظهاراتش خاطرنشان کرد: تمام تلاشم را می‌کنم و وجودم را می‌گذارم تا باشگاه و تیمی که رویای کودکی ام بوده و طرفدارش بوده‌ام، اسمش را بزرگ و بزرگتر کنم و افتخارات زیادی را با استقلال به دست بیاورم.

نکونام همچنین در مورد فهرست بازیکنان مدنظرش گفت: لیست و بازیکنانم آماده هستند. به یک تیم خوب و با تعهد و با قدرت جنگندگی بالا، برای کسب موفقیت در 2 جام نیاز داریم.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/118559

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب