برگزاری مسابقات نجات غریق کشوری در جزیره کیش/ استان تهران اول شد

برگزاری مسابقات نجات غریق کشوری در جزیره کیش/ استان تهران اول شد
هفدهمین دوره مسابقات نجات غریق قهرمانی کشوری بانوان و سی امین دوره مسابقات نجات غریق آقایان در کیش برگزار شد.

به گزارش نجوا خبر، هفدهمین دوره مسابقات نجات غریق قهرمانی کشوری بانوان و سی امین دوره مسابقات نجات غریق آقایان در کیش برگزار شد که مسابقات بانوان از هفدهم تیر تا بیستم ادامه داشت و پس از آن تا بیست و دوم، مسابقات آقایان جریان داشت.

مسابقات بانوان در دو بخش استخری با ۷ ماده و ساحلی با ۳ ماده برگزار شد. در بخش ساحلی بانوان، انتخابی برای اعزام تیم ملی انجام شد. در مسابقات آقایان، در هر دو بخش استخری و ساحلی، مسابقات برای انتخابی اعزام تیم ملی برگزار شد.

به گفته حاضران در مسابقات، سازمان منطقه آزاد کیش، محیط بسیار مناسبی برای برگزاری این مسابقات فراهم کردند که این امر جای تشکر و قدردانی دارد. تیم‌ها در هتل آرامیس پلاس اسکان داده شدند که یک محیط عالی بود و سطح پذیرایی از کیفیت بالایی برخوردار بود.

در این مسابقات، در تیم دختران، تهران مقام اول، البرز مقام دوم و فارس مقام سوم را کسب کرد؛ در بخش پسران، فارس مقام اول، تهران مقام دوم و البرز مقام سوم را به دست آورد. در مجموع کشوری، استان تهران مقام اول را کسب کرد، استان فارس مقام دوم و استان البرز مقام سوم را به دست آوردند.

حاضران در مسابقات از رئیس فدراسیون نجات غریق (آقای حیدری) و نایب رئیس (خانم قیاسی) برای برگزاری مسابقات به بهترین شکل ممکن تشکر کردند.

در سال گذشته، دختران نجات غریق ایرانی نایب قهرمان جهان شدند و آقایان نیز در بخش استخری و ساحلی چندین مدال به دست آوردند. بنابراین مسابقات کیش از این جهت که انتخابی تیم ملی بود، اهمیت بسیار داشت.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/119420

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب