«مالکوم» گران‌ترین بازیکن تاریخ لیگ عربستان

«مالکوم» گران‌ترین بازیکن تاریخ لیگ عربستان
مالکوم حالا گران‌ترین بازیکن تاریخ لیگ عربستان است و پس از نیمار و کوتینیو، انتقال‌های او بیشترین درآمد را در میان بازیکنان برزیلی ایجاد کرده است.

به گزارش نجواخبر، مالکوم با تنها 26 سال سن و با کسب تنها یک عنوان مهم در دوران حرفه‌ای‌اش (قهرمانی لالیگا در سال 2019 با بارسا)، سومین بازیکن برزیلی است که نقل و انتقالات او بیشترین درآمد را ایجاد کرده است. از این حیث فقط نیمار و فیلیپه کوتینیو از او پیشی می‌گیرند. جالب اینکه هر سه بازیکن سابقه بازی برای بارسلونا را دارند.


آخرین انتقال مهم در دوران حرفه‌ای مالکوم، چند روز پیش و پس از تأیید قرارداد او با الهلال رخ داد که 60 میلیون یورو به زنیت روسیه پرداخت کرد.

جابه‌جایی‌های مالکوم در طول دوران فوتبالش، 150.5 میلیون یورو ارزش داشته است؛ رقمی نزدیک به کوتینیو که هزینه نقل و انتقالات او 180.3 میلیون یورو بوده و البته نیمار که با 310 میلیون یورو، بسیار بالاتر از آنهاست.


بوردو برای خرید این وینگر برزیلی 5 میلیون یورو به کورینتیانس پرداخت کرد، بارسلونا 41 میلیون یورو به حساب باشگاه فرانسوی واریز کرد و یک سال بعد مالکوم با 44.5 میلیون یورو راهی زنیت شد. حالا او با 60 میلیون یورو در الهلال است.

امضای قرارداد با این باشگاه عربستانی همه رکوردها را شکست و گران‌ترین در تاریخ این کشور شد. پیش از این، انتقال روبن نِوِس و میلینکوویچ ساویچ، گران‌قیمت‌ترین بود.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/119631

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.