رسمی: دروازه‌بان سوم بارسلونا به PSG پیوست

رسمی: دروازه‌بان سوم بارسلونا به PSG پیوست
آرنائو تناس، گلر سوم فصل گذشته بارسلونا، با قراردادی سه ساله به پی اس جی پیوست.

به گزارش نجواخبر، آرنائو تناس، دروازه‌بان بارسلونا، در 30 ژوئن قراردادش با این باشگاه به پایان رسید پس از اینکه باشگاه کاتالان تصمیم گرفت گزینه یک طرفه تمدید دو ساله با او را اجرا نکند، همکاری دو طرف پایان یافت. علی‌رغم اینکه چند روز بعد آن‌ها تلاش کردند دروازه‌بان را متقاعد کنند که قرارداد جدیدی امضا کند و به صورت قرضی برای کسب تجربه به تیمی دیگر برود، او پاسخ منفی داد.


هفته قبل اکیپ نوشت که تناس مورد توجه لوئیس انریکه، مربی پاری سن ژرمن، که ایجنت مشترکی دارند، قرار گرفته است. سانحه ناگوار برای سرخیو ریکو و جدایی احتمالی کیلور ناواس باعث شد تا انریکه به دنبال ذخیره‌ای مطمئن برای دوناروما باشد و در میان تعجب به سراغ تناس رفت. در نهایت نیز دقایقی پیش اعلام شد که پی اس جی این گلر جوان را با قراردادی سه ساله به عنوان بازیکن آزاد به خدمت گرفته است.


تناس کاپیتان تیم دوم بارسا بود و در مسابقات قهرمانی زیر 21 سال اروپا گلر ثابت اسپانیا هم بود ولی نتوانست از شکست در فینال مقابل انگلیس (1-0) جلوگیری کند. تناس پس از 12 سال حضور در رده‌های پایین بارسا، اکنون چالش جدیدی را در پاری سن ژرمن تجربه خواهد کرد. او فصل گذشته بعضا به عنوان گلر سوم بارسا پس از تراشتگن و پنیا در فهرست قرار می‌گرفت.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/119712

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.