رئیس‌جمهور با استعفای وزیر ورزش موافقت کرد/صندلی وزارت به چه کسی می‌رسد؟

رئیس‌جمهور با استعفای وزیر ورزش موافقت کرد/صندلی وزارت به چه کسی می‌رسد؟
رئیس‌جمهور با استعفای حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان موافقت کرد.

به گزارش نجواخبر، رئیس‌جمهور با استعفای حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان از سمت خود موافقت کرد و کیومرث هاشمی به عنوان سرپرست این وزارتخانه انتخاب شد.

سجادی استعفای خود را دوم مرداد به رئیس‌جمهور تقدیم کرد و گفته شد به دلیل آسیبی که در سانحه هلیکوپتر به او وارد شده، در بیمارستان در حال درمان است.

سجادی شهریور ماه ۱۴۰۰ با کسب ۱۶۵ رأی موافق و ۱۰۸ رأی مخالف و ۱۳ رأی ممتنع توانست از مجلس برای حضور در وزارت ورزش و جوانان رأی اعتماد بگیرد و به عنوان وزیر ورزش و جوانان انتخاب شود.

سانحه سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش اسفند سال گذشته در مجموعه ورزشی شهرستان بافت رخ داد و بالگرد درحالی که نزدیک به نشستن بود سقوط کرد. وزیر ورزش و همراهان وی در اسن سانحه آسیب دیدند و به بیمارستان منتقل شدند. در این سانحه اسماعیل احمدی مشاور وزیر ورزش نیز فوت کرد.


با موافقت استعفای حمید سجادی از سوی رئیس‌جمهور، کیومرث هاشمی در آستانه سرپرستی وزارت ورزش و جوانان قرار دارد.


حمید سجادی در دوران فعالیت خود چند بار هم از مجلس کارت زرد گرفت. براین اساس وی نتوانست تا پایان دوره ۴ ساله ریاست جمهوری، به عنوان وزیر کارش را انجام دهد.

به نظر می‌رسد سرانجام بعد از اتفاقات رخ داده، ابراهیم رئیسی با استعفای حمید سجادی موافقت و کیومرث هاشمی به عنوان سرپرست وزارت ورزش و جوانان انتخاب شده است.

هاشمی پیش از این ریاست کمیته ملی المپیک را برعهده داشت.

پیش بینی می‌شود رئیس‌جمهور ظرف امروز یا فردا حکم کیومرث هاشمی را ابلاغ کند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/119783

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب