آب بوستان چیتگر مجدداً قطع شد/ خطر خشک شدن درختان

آب بوستان چیتگر مجدداً قطع شد/ خطر خشک شدن درختان
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورا با بیان اینکه آب بوستان چیتگر مجدداً قطع شده است، گفت: برخی علاقه‌مند به خشک شدن درختان هستند و قوه قضائیه در این زمینه دستور پیگیری دهد.

به گزارش نجوا خبر، مهدی پیرهادی در یکصد و شصت و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به حادثه پله برقی عنوان کرد: در صورت وجود کوتاهی و قصور باید پیگیری شود و لازم است کمیته سلامت به نمایندگی شورا با خانواده این نوجوان دیدار کند.

پیرهادی تاکید کرد: چند کودک باید صدمه و آسیب ببیند تا چاره‌ای بیندیشید ما از شهرداری تهران می‌خواهیم که نسبت به پیاده سازی الزامات اقدام کند البته زحمات زیادی کشیده شده اما در شورا ارائه و تصویب نشده است و امیدواریم شاهد اتفاقات کمتری در این زمینه باشیم.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورا با بیان اینکه آب بوستان چیتگر مجدداً قطع شده است، افزود: برخی علاقه‌مند به خشک شدن درختان هستند و اگر رئیس قوه قضائیه در این زمینه دغدغه دارد، دستور پیگیری برای این موضوع را دهد. آب به راحتی قطع می‌شود تا بوستان چیتگر خشک شود و اگر می‌خواهند دستورالعملی صادر کنند که بوستان چیتگر نمی‌خواهیم. یکبار بگویید می‌خواهیم درختان را خشک کنیم و خیال همه را راحت کنید.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/119868

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب