درختان سعدآباد بدون مجوز قطع شده است!

درختان سعدآباد بدون مجوز قطع شده است!
شهرداری تهران بابت قطع درختان از مسئولان مجموعه فرهنگی کاخ سعدآباد شکایت کرده است.

به گزارش نجوا خبر، مدیرمجموعه فرهنگی کاخ سعدآباد در برنامه تهران ۲۰ شبکه ۵ گفت: طبق گفته معاون خدمات شهری شهرداری تهران، بیشتر درختان کاخ سعد آباد دچار آفت سوسک پوست خوار شده بودند که این آفت در تهران برای درختان چنار و کاج رایج است.

حسین علوی آزاد افزود: قطع کردن درختان دچار آفت و آسیب ضروری است و باید مراحل اداری آن درکمیسیون ماده ۷ طی شود، اما ما نمی‌توانستیم دچار این مراحل بشویم، زیرا امنیت مردم برای ما اهمیت دارد.

مدیرمجموعه فرهنگی کاخ سعدآباد گفت:شرکتی که مسئولیت نگهداری درختان کاخ سعدآباد را برعهده داشته، برای ارسال نکردن پرونده به کمیسیون ماده ۷ قصور کرده است و ما این را دنبال می‌کنیم و از آن‌ها پاسخ مناسب درخواست خواهیم کرد.

در ادامه این برنامه، شهردار منطقه یک تهران با اشاره به آفت داشتن برخی از درختان سعدآباد گفت: شهروندان چه در منزل شخصی خودشان یا حتی ادارات در محیط کار برای قطع درختان باید از کمیسیون ماده ۷ مجوز‌های لازم را بگیرند.

مهدی صباغ افزود: برای موارد خیلی ضروری درباره قطع درختان، ظرف چند روز مجوز آن‌ها را دریافت می‌کنیم امسال هم در خیلی از معابر شهر تهران با همکاری شهرداری مجوز قطع خیلی از درختان خشک موجود در معابر را به سرعت گرفتیم.

شهردار منطقه یک همچنین گفت: با توجه به ورود اعضای شورای شهر به این موضوع، شهرداری تهران موظف است این موارد قطع درختان را به کمیسیون ماده ۷ ارسال کند.

مهدی صباغ افزود: ما در مراجع قضائی ازمسئولان مجموعه کاخ سعدآباد طرح شکایت کردیم تا موضوعات بررسی شود و به نتیجه لازم برسد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/243010

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب