رئیس جمهور: ماموریت ما و خبرنگاران مشترک است

رئیس جمهور: ماموریت ما و خبرنگاران مشترک است
رییس‌جمهور از همه خبرنگاران به خاطر زحمات‌ و تلاش‌شان برای مقابله با جریان خبری و رسانه‌ای دشمن تشکر کرد.

به گزارش نجواخبر، سیدابراهیم رئیسی در اختتامیه بیست و یکمین جشنواره ملی رسانه‌های ایران با بیان این‌که «نکته مهمی که همه بزرگان در علم رجال برابر خبر ترتیب اثر می‌دهند این است که فرد و شخصی مورد اطمینان باشد»، اظهار کرد: مطمئن بودن برای خبرنگار وصف مهمی است. کسانی که صاحب‌قلم هستند به تعبیر قرآن اگر به نجات انسان و تعریف سبک زندگی اسلامی برای او و بیان معارف دینی برای او باشد، آنوقت آن‌چه از قلم برمی‌آید مورد سوگند خداوند و قرآن است.

وی ادامه داد: روایتگران و تصویرسازان از وقایع و رخدادها وظیفه مهمی بر دوش دارند. آن‌کسی که باید در دنیای امروز با همه پیشرفت‌ها اخبار را تولید و تحلیل کند یک انسان است و او باید اطمینان‌ساز و اعتمادساز باشد.

رئیسی یادآور شد: من از همه خبرنگاران به خاطر زحمات‌شان و تلاشی که برای مقابله با جریان خبری و رسانه‌ای دشمن که حق را باطل و باطل را حق جلوه می‌دهد، تشکر می‌کنم. پل ارتباطی بین مردم و مسئولان شما خبرنگاران هستید که در جهت تنویر افکار عمومی هم تلاش می‌کنید.

رئیس‌جمهور تأکید کرد: جنگ شناختی نیازمند ارتقای شناخت ما از شرایط و زمینه‌هاست. باید شرایط روز را بشناسیم و بدانیم هدف دشمن ضربه زدن به کدام بخش‌هاست. به تعبیر رهبری انقلاب هدف دشمن ضربه زدن به امید است.

رئیسی گفت: در این جهت مأموریت ما و شما مشترک است که ایمان و امید را در جامعه تقویت کنیم، به ویژه در نسل جوان. این امر باید همراه با راهکارهای فرهنگی باشد و در اتاق‌های اندیشه‌ورزی برای آن برنامه‌ریزی شود و در جهت آسیب‌شناسی و آسیب‌زدایی حرکت کرد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/119954

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب