بانوی لالیگایی مربی شد؛

بانوان لیگ برتری در چالوس مربی شدند

بانوان لیگ برتری در چالوس مربی شدند
کلاس‌های مربیگری سطح یک آسیا با حضور ابراهیم شکوری در چالوس برگزار شد.

به گزارش نجواخبر، زهرا لطف‌آبادی، لژیونر نام آشنای فوتسال بانوان، که سابقه درخشانی در فوتسال اروپا دارد، پس از حضور در لالیگا، فصل گذشته در یک سطح پایین‌تر برای تیم اتلتیکو تورکال اسپانیا بازی کرد و موفق شد همراه این تیم به لالیگا صعود کند.

لالیگا یکی از باکیفیت‌ترین لیگ‌هاست که به عنوان یک قطب از آن در اروپا یاد می‌شود. لطف آبادی که قصد دارد امسال به پیراهن تیم ملی برسد، علاوه بر داشتن پیشنهادات خارجی، تمایلی ندارد که در خارج از این به فوتسال خود ادامه دهد و می‌خواهد در لیگ برتر بازی کند.


او که اکنون در ایران حضور دارد، در کلاس‌های مربیگری سطح یک آسیا که به میزبانی هیئت فوتبال شهرستان چالوس برگزار شد، شرکت کرد تا در کنار بازی، مسیر جدید فوتسالی‌اش را نیز دنبال کند.

اسماعیل بابائی دوست، مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال شهرستان چالوس، در رابطه با این دوره از کلاس‌ها گفت: کلاس سطح یک آسیا به میزبانی شهرستان چالوس به مدت شش روز برگزار شد. در این دوره از کلاس‌ها افراد نام آشنایی حضور داشتند که همگی در سطح اول فوتسال بانوان مشغول به فعالیت هستند.

در روز سوم کلاس آقای ابراهیم شکوری، مسئول کمیته آموزش فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران، نیز به چالوس آمدند تا از نزدیک نظارت داشته باشند. ایشان در مسائل آموزشی اقدامات مهمی انجام داده‌اند و به همت مهندس سید علی اصغر مومنی، ریاست هیئت فوتبال شهرستان، کلاس‌های مربیگری متعددی ویژه آقایان و بانوان در چالوس برگزار شده است و در آینده نیز چنین دوره‌های آموزشی را تشکیل خواهیم داد. در این هفته علاوه بر برگزاری کلاس‌های سطح یک فوتسال آسیا، کلاس‌های سطح یک ایران برگزار کردیم که در مجموع پذیرای ۴۸ شرکت کننده بودیم.

مدرس این دوره کاظم صادقی، ملی‌پوش سابق تیم ملی فوتسال، بود. زهرا لطف‌آبادی لژیونر فوتسال بانوان در این دوره از کلاس‌ها حضور داشت و علاوه بر ایشان، میزبان بازیکنان فصل گذشته سایپا همانند سوسن رضاپور، سمیرا قربانپور و مهناز علیزاده بودیم. همچنین زهرا غریب که فصل گذشته در تیم قهرمان لیگ برتر حضور داشت، در این دوره شرکت کرد. نسیم نوازنده و شیرین اسماعیلی نیز دیگر چهره‌های آشنای فوتسال بانوان در این کلاس بودند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/119990

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.