بدشانسی محض: خرید آرسنال یک بازی هم دوام نیاورد

بدشانسی محض: خرید آرسنال یک بازی هم دوام نیاورد
یورین تیمبر، مدافع هلندی که امسال تابستان به آرسنال پیوسته بود در اولین بازی خود در لیگ برتر مصدوم شد و زمین را ترک کرد.

به گزارش نجواخبر، اولین پیروزی آرسنال در فصل جدید لیگ برتر که دقایقی پیش با برتری 2-1 مقابل ناتینگهام فارست به دست آمد برای میکل آرتتا و تیمش با یک نکته منفی همراه بود؛ مصدومیت یکی از خریدهای تابستانی این تیم، یورین تیمبر.

تیمبر که پیش از این در آژاکس بازی می‌کرد امسال تابستان با قراردادی 5 ساله به ارزش 45 میلیون یورو به آرسنال پیوست تا خیال میکل آرتتا را از مرکز خط دفاعی‌اش راحت کند.

وقتی ترکیب اصلی آرسنال برای بازی امروز مقابل ناتینگهام فارست اعلام شد نام یورین تیمبر در این فهرست دیده می‌شد. مشخص بود که میکل آرتتا به این دفاع وسط هلندی اعتقاد دارد و تصمیم گرفته در اولین بازی فصل او را از ابتدا به میدان بفرستد.


اما در ادامه مسابقه مشخص شد که شانس با تیمبر یار نیست. در وقت‌های اضافه انتهای نیمه اول تیمبر در برخورد شدیدی با جانسون داشت. مدافع هلندی بعد از گذشت یکی دو دقیقه به بازی برگشت تا خیالی آرتتا و توپچی‌ها تا حدودی راحت شود. اما با شروع نیمه دوم درحالیکه تنها 3 دقیقه از بازی می‌گذشت تیمبر در یک برخورد شدید دیگر با بازیکنان فارست دچار آسیب‌دیدگی شد و این بار قادر به ادامه بازی نبود و جای خود را به تاکهیرو تومیاسو داد.

هنوز مشخص نیست که شدت مصدومیت تیمبر تا چه اندازه است و او چه مدت از میادین دور خواهد بود. آرسنال بعد از خرید این مدافع هلندی تصمیم داشت کیه‌ران تیرنی را به فروش برساند و رئال سوسیداد خواهان جذب این مدافع بود. اما حالا که مشخص نیست مصدومیت یورین تیمبر چقدر طولانی خواهد شد احتمالا آرسنال در تصمیم خود برای فروش تیرنی تجدیدنظر خواهد کرد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/120053

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب