قهرمان لالیگا به تازه‌وارد‌ها رحم نکرد!

قهرمان لالیگا به تازه‌وارد‌ها رحم نکرد!
بارسلونا در بازی خانگی با نتیجه 2-0 کادیز را شکست داد و اولین سه امتیاز فصل را به دست آورد.

به گزارش نجواخبر، تیم‌های بارسلونا و کادیز در چارچوب مسابقات هفته دوم لالیگا از ساعت 21 امشب به میزبانی ورزشگاه لوئیس کمپانیس به مصاف هم رفتند.

نیمه اول این بازی تحت تأثیر عملکرد دروازه‌بان‌های دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید. کونان لدسما برای تیم میهمان و مارک آندره تراشتگن برای بارسا عملکرد درخشانی داشتند تا هر دو تیم در گلزنی ناکام بمانند.

لدسما اولین سیوش در این بازی را دقیقه 11‌ روی ضربه سر ژول کنده انجام داد که ضربه کرنر بارسا را به راحتی در آغوش گرفت. در دقیقه 15 به نظر می‌رسید پدری به راحتی ارسالی که از لامین یامال در نزدیکی دروازه به او رسیده را به گل تبدیل می‌کند اما ضربه سر او دقیقه به جایی که لدسما ایستاده بود رفت.


روبرت لواندوفسکی در نیمه اول یکی دیگر از بازیکنان بارسا بود که برای گلزنی تلاش داشت اما ناکام بود. او پشت مدافعان کادیز ارسال آلخاندرو بالده را با ضربه سر به سمت دروازه فرستاد اما باز هم در دستان این دروازه‌بان قرار گرفت.

بهترین واکنش لدسما در دقیقه 34 رقم خورد. او ضربه کنده که با تکل بلند خودش را به ارسال پدری رسانده بود را به سرعت دفع کرد که در نهایت یک ضربه کرنر برای میزبان به دست آمد. پس از این کرنر اولین موقعیت جدی کادیز شکل گرفت.

کنده در میانه میدان توپ را لو داد و راجر مارتی به سمت دروازه حرکت کرد تا تراشتگن تک به تک شود. او سعی کرد با ضربه نرم توپ را بالای دستان دروازه‌بان آلمانی عبور بدهد که او با شانه‌اش موقعیت خطرناک را دفع کرد.


نیمه اول موقعیت خطرناکی دیگری نداشت و دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند. نیمه دوم بازی مانند نیمه اول با هیجان زیادی دنبال شد که البته گل هم به همراه داشت. در اولین دقیقه لدسما ضربه خطرناک لامین یامال را دفع کرد و لواندوفسکی نتوانست به توپ برسد تا ریباند آن را به گل تبدیل کند.

در دقیقه 54 کادیز خیلی خوش‌شانس بود که گل دریافت نکرد. ضربه سر گاوی روی روی ارسال درون محوطه جریمه بدون دخالت مدافعان به تیرک عمودی برخورد کرد و نفس شاگردان ژاوی هرناندز را در سینه حبس کند.

بارسا پس از این موقعیت دو ضربه ایستگاهی هم داشت که دیوار دفاعی برخورد کرد و بلوکه شد. حملات بارسا روی دروازه کادیز تا جایی ادامه داشت که بالاخره در دقیقه 82 قفل دروازه کادیز شکست.


پدری که به درون محوطه جریمه حریف وارد شده بود پاس مستقیم ایلکای گوندوغان را با تکل از کنار دستان لدسما عبور داد و به گل اول آبی اناری پوشان تبدیل کرد. بارسا پس از این موفقیت به یک گل دیگر هم دست پیدا کرد اما به دلیل حضور لواندوفسکی در آفساید این گل توسط VAR در دقیقه 89 مردود اعلام شد.

به نظر می‌رسید در وقت‌های اضافه گلی به ثمر نمی‌رسد که اشتباه خط دفاعی کادیز موجب درخشش فران تورس شد. این بازیکن که در نیمه دوم وارد بازی شده بود، ضربه سر لواندوفسکی روی شروع مجدد تراشتگن را از میانه میدان در اختیار گرفت و با استارت طولانی به سمت دروازه حریف حرکت کرد. او جلوتر از مدافع کادیز موفق شد با ضربه پای چپ در موقعیت تک به تک با لدسما دومین گل میزبان در این بازی را به ثمر برساند.

در نهایت این دیدار هیجانی با برتری 2-0 بارسا به پایان رسید تا اولین پیروزی فصل گذشته قهرمان لالیگا در فصل جدید رقم بخورد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/120310

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.