گران‌ترین بازیکن سابق جهان در بارسلونا

گران‌ترین بازیکن سابق جهان در بارسلونا
با اعلام رسمی باشگاه بارسلونا، ژوائو فلیکس با قراردادی قرضی از اتلتیکو مادرید به این تیم پیوست.

به گزارش نجواخبر، بالاخره انتظارها به پایان رسید و ژوائو فلیکس به هدفش یعنی بازی با پیراهن بارسا رسید.

دقایقی پیش باشگاه بارسلونا رسما اعلام کرد که فلیکس با امضای قراردادی قرضی و بدون بند خرید اجباری به بلوگرانا پیوسته است.

ژوائو فلیکس از شروع فصل جاری تا کنون حتی یک دقیقه برای اتلتیکو بازی نکرده بود و مشخص بود که هیچ علاقه‌ای برای ماندگار شدن ندارد. به همین علت اتلتیکو نام او را از فهرست بازیکنانش در همه بازی‌های این فصل خط زده بود.


ستاره پرتغالی فصل گذشته را در اتلتیکو آغاز کرد، ولی در ماه ژانویه به صورت قرضی به چلسی پیوست. او برای آبی‌های لندن 20 بازی انجام داد و 4 گل به ثمر رساند ولی در پایان فصل از چلسی جدا شده و به اتلتیکو بازگشت.

فلیکس در سال 2019 با قراردادی بزرگ با رقم 125 میلیون یورو به اتلتیکو مادرید پیوست. او در سه سال و نیم حضورش در این تیم 96 بازی با پیراهن روخی بلانکو در لالیگا انجام داد، 25 گل به ثمر رساند و 13 پاس گل داد. ستاره پرتغالی با پیراهن اتلتیکو در چمپیونزلیگ هم 27 بار به میدان رفت و در این تورنمنت 7 گل برای تیم پایتخت‌نشین به ثمر رساند.

حالا همه نگاه‌ها به رسمی شدن قرارداد انتقال ژوائو کانسلو به بارسا است. کانسلو همراه با فلیکس امروز به شهر بارسلون رسید تا قراردادش را با باشگاه کاتالان امضا کند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/120636

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.