پیروزی دشوار شاگردان ژاوی/ پاقدم ستاره‌های جدید بارسا خوب بود

پیروزی دشوار شاگردان ژاوی/ پاقدم ستاره‌های جدید بارسا خوب بود
بارسلونا با پیروزی 2-1 مقابل اوساسونا به رده سوم جدول رده بندی لالیگا صعود کرد.

به گزارش نجواخبر، بارسلونا، مدافع عنوان قهرمانی لالیگا، بعد از تساوی در هفته اول، دو برد کسب کرد و امشب در خانه اوساسونا به دنبال سومین برد متوالی‌اش بود. شاگردان ژاوی هرناندز به سختی توانستند از پس این کار برآمده و میزبان خود را با نتیجه 2-1 شکست دهند.


بارسلونا کار را بهتر از اوساسونا آغاز کرد اما میزبان رفته رفته با حمایت هوادارانش به بازی مسلط شده و چند خطر جدی روی دروازه کاتالان‌ها ایجاد کرد که با درخشش آندره تراشتگن از دست رفت.

اولین موقعیت جدی این دیدار روی شوت راول از سمت راست محوطه جریمه بارسا به وجود آمد که با واکنش دیدنی تراشتگن از دست رفت. دروازه‌بان آلمانی بارسا ده دقیقه بعد شوت زمینی ایکر مونوز را با شیرجه‌ای به موقع مهار کرد.


در حالی که همه خود آماده پایان نیمه با تساوی بدون گل کرده بودند بارسلونا روی ارسال کرنر ایلکای گوندوگان و ضربه سر ژول کنده، مدافع پیش تاخته‌اش دروازه اوساسونا را باز کرد تا با برتری 1-0 راهی رختکن شود.

اوساسونا نیمه دوم را به قصد زدن گل تساوی آغاز کرد اما ژاوی با دو تغییر و به زمین فرستادن ژوائو کانسلو، ستاره جدیدش به همراه فران تورس سعی در هدایت تیمش به سمت گل دوم داشت که این اتفاق رخ نداد و این تیم میزبان بود که در دقیقه 76 به هدفش رسید و گل تساوی را زد.

ازیکوئل آویلا روی پاس آرسو در دقیقه 76 گل تساوی اوساسونا را با یک شوت دقیق از پشت محوطه جریمه به ثمر رساند؛ تراشتگن روی این شوت واکنشی از خود نشان نداد و فقط یک تماشاگر بود.

شاگردان ژاوی بعد از دریافت این گل دوباره چهره تهاجمی به خود گرفتند. ژوائو فلیکس در ده دقیقه پایانی به ترکیب بارسا اضافه شد. حضور ستاره جدید آبی اناری‌ها در زمین خوش یمن بود و آنها شش دقیقه بعد برای دومین بار به گل برتری دست یافته و نتیجه را 2-1 کردند.

الخاندرو کاتنا در دقیقه 86 تعادل روبرت لواندوفسکی را داخل محوطه جریمه بهم زد. داور بی درنگ این صحنه را پنالتی تشخیص داد و بعد از کمک گرفتن از VAR مدافع اوساسونا را هم اخراج کرد؛ مهاجم لهستانی بارسا پشت پنالتی‌ای که خودش گرفته بود ایستاد و آن را به گل تبدیل کرد.

در حالی که داور 10 دقیقه وقت تلف شده گرفته بود اوساسونا با وجود 10 نفره شدن لحظات سختی برای بارسا رقم زد که البته به گل ختم نشد تا شاگردان ژاوی سومین برد متوالی‌شان را کسب کرده و با 10 امتیاز به رده سوم جدول رده بندی لالیگا صعود کنند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/120723

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.