نامه «قدرتعلی حشمتیان»: دشمن ما تفکری است که احزاب را برای کامیابی و قدرت طلبی می‌خواهد

نامه «قدرتعلی حشمتیان»: دشمن ما تفکری است که احزاب را برای کامیابی و قدرت طلبی می‌خواهد
قدرتعلی حشمتیان در نامه‌ای نسبت به تخلفات در انتخابات احزاب هشدار داد.

به گزارش خبرنگار نجواخبر، قدرتعلی حشمتیان (رئیس جبهه مستقلین و اعتدالگرایان ایران و دبیرکل حزب مستقل واعتدال ایران) پس از ماجراهایی که باعث شدد درمرحله دوم انتخابات شورای مرکزی خانه احزاب، اعضای اصلی را علی البدل کنند، در نامه‌ای به دبیران کل احزاب وتشکلهای سیاسی ایران که خود را با قانون جدید احزاب تطبیق داده‌اند، نوشت «غفلت را به عنوان بزرگترین خطر برای احزاب و سیاسیون کشورمی دانم.»
متن پیام قدرتعلی حشمتیان به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم

نگذارید انقلاب بدست نااهلان ونامحرمان بیفتد (امام خمیتی)
خیر دنیا وآخرت شما دراین است که آزاد ومستقل باشید (مقام معظم رهبری)
دبیران کل محترم احزاب سراسرکشور
باسلام واحترام
می‌دانم دامنه مطالعات شماعزیران در رابطه با شکل گیری احزاب درکشور وسیع است، لذا از همه استدلال‌های علمی و فنی دوری می‌کنم و ساده و خودمانی حرف می‌زنم و خیلی هم با نظرات وتفکرات موجود درکشور اعم ازاصولگرایی واصلاح‌طلبی ومستقلی واعتدالگرایی بیگانه نیستم وبیش ازسی سال است که کارحزبی وسیاسی می‌کنم.
دبیران کل محترم احزاب!
غفلت بزرگترین خطر برای سیاسیون کشور است، غفلت ازخدا و قیامت؛ غفلت از توطئه‌ها و ترفندهای نااهلان بدتر ازغفلت ازدشمنان است. هرچیزو هر کس ما را غافل کند، ما را به خطر انداخته و دشمن ماست و هرچیز و هر کس ما را از غفلت بیرون آورد و هشدار دهد، بهترین دوست ماست.
دوست ما، خداوند است که هستی را به ما داد و همه چیز را در اختیار ما گذاشت و به ما عقل، فکر، علم، هدایت، قدرت تشخیص و انتخاب داد و طبیعت را تسخیر ما کرد؛ او کارهای نیکوی ما را چندین برابر خریداری می‌کند. دوست ما، شهدایی هستند که با قبول جراحت و اسارت و شهادت، دشمن را از این کشور بیرون راندند تا من و شما هر شب در امنیت استراحت کنیم.
اما دشمن ما، شیطان است که پدر و مادر ما، آدم و حوا را به نافرمانی خدا کشاند که نتیجه‌اش پیروی از وسوسه است. دشمن ما، تفکری است که افراد آن نابخردانه احزاب را برای کامیابی و هوسبازی وقدرت طلبی می‌خواهند.
دبیران کل محترم احراب کشور!
آیا تاکنون به این سؤال فکر کرده‌اید که چرا دشمنان اسباب پیشرفت‌های علمی وسیاسی را منحرف می‌سازند؟ نیک مبدانید، اگر هر چیز را انکار کنیم، مرگ را نمی‌توان انکار کرد. من و شما دیر یا زود باید پاسخ‌گوی کارهای خود دربرابر خدا باشیم.
دبیران کل محترم احزاب، مراقب دوستان خود باشید، زیرا بعضی غافل و گول خورده‌اند. خیال می‌کنند تقلب وتخلف نشان تمدن است. یا گمان می‌کنند جلب توجه دیگران، به سود آن‌هاست ولی نمی‌دانند چه بسا تخلف وتقلب زودگذر وعاقبت خوبی ندارد ومطمیناً رسوایی درپی خواهدداشت. در سالهای اخیرا دیدید که با توطئه جمعی از نااهلان، نیروهای انقلابی همچون مرحوم محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه ومحمد میرمحمدی دبیرکل حزب تمدن اسلامی و محمدرضا راه چمنی و…را ابتدا علی البدل وسپس حذف کردند. این نامه را به خاطر در امان ماندن شما و جامعه از خطرات غفلت و وسوسه‌های شیطان نوشتم؛ یک بار دیگر آن را بخوانید واگر مفید دیدید به دیگران نیزبدهید.
اینجانب به عنوان بنیان‌گذار جریان سوم درکشور، دین خود را توصیه می‌کنم که با تفکردرست و قرب به خدا و جلوگیری ازحضور نااهلانی که اعتقاد به حزب ندارند وحضور در خانه احزاب را فقط برای امیال شخصی و قدرت طلبی می‌دانند، ادا فرمایید.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/12355

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب