رییس خانه احزاب ایران در دیدار با استاندار تهران:

شورای نگهبان فضا را بازتر کند

شورای نگهبان فضا را بازتر کند
احزاب از صندوقهای رآی قهرنخواهند کرد، اما برای بالابردن مشارکت انتظار دارند که شورای نگهبان چهره های شاخص را تایید کنند.

به گزارش نجوا خبر به نقل از روابط عمومی خانه احراب ایران، دکتر قدرتعلی حشمتیان رئیس خانه احزاب ایران به همراه جمعی از دبیران کل احزاب کشور در استانداری تهران با مهندس فخاری استاندار و جوهری معاون سیاسی وجمعی از مشاورین و مدیران کل استانداری دیدار و گفت‌وگو کردند.دراین دیدارکه ۴۲ دبیرکل و نماینده احراب درتهران از سه جریان کشور(۲۲حزب مستقل واعتدالگرا، ۱۴ حزب اصولگرا و ۸ حزب اصلاح‌طلب) حضور داشتند، ابتداجوهری معاون سیاسی استاندار ضمن خیرمقدم به حاضرین پیشنهاد کرد که این جلسات بصورت فصلی تشکیل وتداوم داشته باشد.
سپس حشمتیان رئیس خانه احزاب ایران ضمن تشکر ازدعوت استانداری تهران اظهارداشت هرچند که بعد از ملاقات جمعی ازدبیران کل احزاب وچهره های سیاسی با رئیس‌جمهور و بعد از همایش (انتخابات واحزاب در۲۲دیماه دروزارت کشور)، شورای نگهبان حدود ۱۷۰۰ نفر را تآیید صلاحیت کردند و درحال حاضر حدود۵۰ درصد ازثبت نام کننده‌ها در رقابت هستند، اما چون هنوز چهره های شاخص تآیید صلاحیت نشده‌اند ومشکلات مردم هم ملموس است، مشارکت ضعیف پیش بینی می‌شود که برای بالا بردن مشارکت با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و حضور همه تفکرها درانتخابات، پیشنهادمیکنم که شورای محترم نگهبان فضا را بازتر کند وچهره های شاخص و سیاسی را تأیید کند.
رئیس خانه احزاب ایران آنگاه ازمهندس فخاری خواست که طبق وعده داده شده رئیس‌جمهور و وزیرکشور درمورد در اختیارقرار دادن مکانی مناسب برای خانه احراب مساعدت کنند.
سپس مهندس فخاری استاندارتهران ضمن تشکر ارحضور احزاب،اظهار داشتند: «سلامت» و «امنیت» از سوی دولتمردان، «رقابت» و «مشاركت» از جانب احزاب، «شور، شعور و شكوه انتخابات» را رقم می‌زند. وی عده دادند که درموردتحویل ساختمان مناسب برای خانه احزاب تاحصول نتیجه پیگیری نمایند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/244102

کلیدواژه‌ها

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب