«فریاد زیر آب» ساخته می شود

«فریاد زیر آب» ساخته می شود
فیلم سینمایی "فریاد زیر آب" ساخته می‌شود.

به گزارش نجواخبر، همایون میرجینی، مدیر پروژه سینمایی "فریاد زیر آب" با اعلام این خبر گفت: برای نشان دادن جایگاه منجیان غریق که فداکارانه در مناطق آبی و دریایی کشور برای نجات جان مردم انجام وظیفه می‌کنند و به یادبود کسانی که در این راه جان خود را از دست داده‌اند، پروژه سینمایی "فریاد زیر آب" بزودی وارد مرحله پیش تولید خواهد شد.
وی با بیان این مطلب که ایثار و از خودگذشتگی یکی از صفات منجیان غریق است گفت: کسانی که جان خود را برای نجات جان مردم در مناطق آبی و دریایی از دست می‌دهند را بحق می‌توان مروجان آیین جوانمردی نامید.
وی افزود: فیلم‌نامه این پروژه بر اساس داستان واقعی زندگی یکی از منجیان غریق نوشته شده است که از جاذبه‌های خاص یک اثر سینمایی برخوردار است.
میرجینی در ادامه افزود: جامعه ما نیازمند الگوسازی فرهنگی پیرامون ایثار و جوانمردی است و هنر صنعت سینما می‌تواند این کار مهم را با اثربخشی بالا به انجام برساند تا همه اقشار جامعه به اهمیت فرهنگ و آیین جوانمردی بیشتر آگاهی یابند.
مدیر این پروژه سینمایی در پایان گفت: در این پروژه سینمایی، عوامل مطرح سینمای کشور همراه ما هستند و امیدواریم که بتوانیم این محصول را به جشنواره فیلم فجر برسانیم.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/12688

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب