نامه عجیب بسیج دانشجویی به وزیر علوم: ریاست دانشگاه شریف بیشتر از تبهکاران مقصر است

نامه عجیب بسیج دانشجویی به وزیر علوم: ریاست دانشگاه شریف بیشتر از تبهکاران مقصر است
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی در نامه‌ای به وزیر علوم نوشتند: توجه داشته باشید که ریاست دانشگاه شریف همان‌قدر و چه بسا بیشتر از عاملان تبهکار وضعیت کنونی دانشگاه شریف مقصر است

به گزارش نجواخبر، بسیج دانشجویی در نامه‌ای عجیب به وزیر علوم، ریاست دانشگاه شریف را تخطئه کرد. در این نامه آمده است: توجه داشته باشید که ریاست دانشگاه شریف همان‌قدر و چه بسا بیشتر از عاملان تبهکار وضعیت کنونی دانشگاه شریف مقصر است، ناکارآمدی هیئت رئیسه و مشخصا شخص رئیس دانشگاه شریف در بروز این اتفاقات بیش از هر زمان دیگر محرز شده است.

بسیجیان خواستار برخورد قاطع‌تر با دانشجویان معترض شده و نوشتند: در اتفاقات اخیر دانشگاه‌ها، علاوه بر دانشجویان معترض با عده‌ای دانشجونما مواجه بودیم که برای وقاحت و بی‌شرمی خود هیچ حد و مرزی نمی‌شناختند. به کار بردن الفاظ رکیک، انجام اقدامات شنیع دور از شأن دانشگاه و بی حرمتی به نهاد علم از اقدامات مکرر این افراد در سطح دانشگاه بوده است. فجایع رقم خورده در این روزها، توسط عده‌ای قلیل از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف آغاز گردید، اما متأسفانه شاهد آن هستیم که پس از گذشت بیش از دو ماه از آغاز این تراژدی هولناک، هنوز هم برخورد قاطعی با این افراد در دانشگاه شریف انجام نشده است.

در ادامه آمده است: تا زمانی که با این به اصطلاح دانشجویان در قبال رفتارهای دور از انسانیتشان هیچ گونه برخوردی صورت نگیرد، بدیهی است که روز به روز دست به اقدامات بیش از پیش رادیکال‌تری بزنند. افرادی که هنوز شفاف نشده است که از میان دانشجویان بوده‌اند یا خیر، با مشاهده بی‌عملی و انفعال مسئولین امر، دانشگاه را محل امنی برای جنایات خود یافته‌اند و بی‌شرمی را به جایی رسانده‌اند که شامگاه شنبه ۱۹ آذر ماه ۱۴۰۱ دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه شریف را به آتش بکشند. باتوجه به موارد فوق از جنابعالی درخواست داریم، دستور برخورد قاطع با مسببان وضعیت امروز دانشگاه شریف و تسریع در روند کمیته انضباطی دانشجویان متخلف این دانشگاه را صادر نمایید.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/14302

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب