خبر خوش برای ایثارگران شرکتی مخابرات

خبر خوش برای ایثارگران شرکتی مخابرات
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، گفت: خوشبختانه با مصوبه هیات مدیره طرح اجرایی تبدیل وضعیت ایثارگران شرکت مخابرات تهیه و برای اجرا ابلاغ شده است.

به گزارش نجواخبر، مجید سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در خصوص اجرای تبدیل وضعیت کارکنان ایثارگر این شرکت، گفت: در شرکت مخابرات در زمینه منابع مالی مشکلاتی داشتیم و این شرکت در وضعیت شکننده‌ای قرار داشت. از گذشته هرگونه جذب و تغییر وضعیت استخدامی توسط هیئت مدیره ممنوع اعلام شده بود و شاهد تعدیل نیروهایی نیز بودیم.

وی ادامه داد: یکی از مواردی که به صورت کتبی و شفاهی در خصوص آن به نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی توضیحاتی را ارائه کردم منابع مالی تبدیل وضعیت ایثارگران شرکت مخابرات بود، در جلساتی که در سطح عالی برگزار کردیم توانستیم موافقت کلی آن را دریافت کنیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات، با بیان اینکه بر اساس فرایند موجود در مخابرات باید طرح‌ها در هیئت مدیره مصوب و سپس برای اجرا به مدیرعامل ابلاغ شوند، تصریح کرد: خوشبختانه با مصوبه هیئت مدیره طرح اجرایی تبدیل وضعیت ایثارگران شرکت مخابرات تهیه و برای اجرا ابلاغ شده است.

سلطانی با تاکید بر اینکه در حال تهیه مقدمات اجرای تبدیل وضعیت کارکنان شرکت مخابرات هستیم تا قانون اجرا شود، عنوان کرد: تعداد افراد مشمول این قانون در شرکت مخابرات مشخص است و بر اساس آیین نامه کار را پیش می‌بریم.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/15886

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب