آیا «محمد محبی» آقای گل می‌شود؟/ احتمال قهرمانی استقلال

آیا «محمد محبی» آقای گل می‌شود؟/ احتمال قهرمانی استقلال
بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: به 10 بازی آینده امیدوارم که انشاءالله اتفاقات خوبی بیفتد.

به گزارش نجوا خبر، محمد محبی مهاجم استقلال پس از پیروزی این تیم مقابل پیکان اظهار داشت: چهار برد پشت‌سر هم کسب کردیم که تلاش می‌کنیم ادامه‌دار باشد. به 10 بازی آینده امیدواریم که ان‌شاءالله اتفاقات خوبی بیفتد. هدفی داریم که ان‌شاءالله آخر فصل به آن برسیم.

وی در مورد اتفاقات پایان بازی عنوان کرد: نفهمیدم چی شد و این درست نیست. بازی 2 بر صفر بود و تقریباً تمام شده بود. نمی‌دانم جریان چه بود. ولی امیدوارم این اتفاقات دیگر پیش نیاید.

محبی در مورد اینکه اکثر نیمکت‌های لیگ برتری ادعا می‌کنند پرتغالی بلد هستند و آیا با توجه به اینکه در پرتغال بازی کرده یادگیری این زبان راحت است، گفت: یادگیری پرتغالی واقعاً سخت است. یک زبان لاتین که لهجه‌اش خیلی سخت است. به اسپانیایی نزدیک است هر دو زبان‌های سختی هستند. نمی‌دانم چگونه می‌گویند بلدیم! یکسال آنجا بودم و نتوانستم کامل یاد بگیریم اما زبان جذابی است.

بازیکن استقلال در مورد اینکه در هفته‌های اخیر روند خوبی پیدا کرده است، گفت: سعی کردم روند قبل از جام جهانی‌ام را ادامه دهم. به خاطر مصدومیت از ناحیه کمر بعد از یکی دو هفته حل شد الان خدا را شکر خوب هستم.

وی در مورد احتمال آقای گل شدنش در لیگ امسال اظهار داشت: برای من موفقیت تیم اولویت اول است.

محبی در مورد اینکه استقلال شرایط خوبی پیدا کرده و خوب هم گل می‌زند، عنوان کرد: این در فوتبال عادی است. برخی تیم‌ها افت می‌کنند. استقلال و پرسپولیس هم تحت فشار زیاد هوادار هستند. در چهار بازی 12 گل زده‌ایم این به خاطر همدلی و اتحاد است و قاعدتاً ادامه‌دار است و تلاش می‌کنیم هواداران را خوشحال کنیم.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/15963

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.