انفجار و تیراندازی در نزدیکی پارلمان ترکیه

انفجار و تیراندازی در نزدیکی پارلمان ترکیه
رسانه‌های محلی ترکیه از وقوع انفجار و تیراندازی در نزدیکی پارلمان و وزارتخانه‌های این کشور در آنکارا خبر دادند که ظاهراً وزارت کشور هدف گرفته شده بود و یک نفر زخمی شده است

به گزارش نجواخبر، منابع محلی از شنیده شدن صدای انفجار و تیراندازی در نزدیکی پارلمان و وزارتخانه‌های ترکیه در آنکارا در حدود ساعت ۰۹:۰۰ صبح به وقت محلی خبر دادند.

شبکه «ان تی وی» ترکیه گزارش کرد که تاکنون در پی وقوع انفجار در آنکارا هیچ زخمی یا تلفاتی گزارش نشده است و انفجار در یک جاده اصلی به وقوع پیوسته است و درست در جنب ساختمان وزارتخانه‌های ترکیه یا پارلمان این کشور نبوده است.

طبق این گزارش، پلیس هنوز علت انفجار را نمی‌داند و تحقیقات فوری در این زمینه را آغاز کرده است و خیابان‌های منتهی به ساختمان پارلمان و وزارتخانه‌های ترکیه در آنکارا مسدود شده است.

برخی منابع در محل می‌گویند که ظاهراً‌ هدف این انفجار که با آغاز کار پارلمان ترکیه پس از پایان تعطیلات تابستانی رخ داده است، وزارت کشور ترکیه بوده است و مظنون یا مظنونین این حادثه از یک ون خاکستری برای انجام این حمله استفاده کرده‌اند.

شبکه ریانووستی روسیه نیز به نقل از بخش ترکیه‌ای شبکه «سی ان ان» گزارش کرد که انفجاری در نزدیکی ساختمان وزارت کشور ترکیه در مرکز آنکارا به وقوع پیوست.

در این گزارش آمده است، «انفجاری در محله کیزیلای در مرکز آنکارا شنیده شد. ظاهراً انفجار در نزدیکی وزارت کشور رخ داده است. خیابان‌های اطراف محل انفجار مسدود شده است».

طبق گزارش سی ان ان ترک، در پی وقوع انفجار فوق، یک نفر ظاهراً زخمی شده است. گارد ریاست‌جمهوری ترکیه بلافاصله پس از وقوع این انفجار به محل حادثه اعزام شد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/161320

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب