انفجار مواد محترقه در ورامین و مصدومیت جوان 17 ساله

انفجار مواد محترقه در ورامین و مصدومیت جوان 17 ساله
رییس اورژانس استان تهران از انفجار مواد محترقه و سوختگی ۷۰درصد یک جوان ۱۷ساله در ورامین خبر داد و گفت: با انتقال هوایی فردی که دچار سانحه شده بود، جان وی نجات یافت.

به گزارش نجوا خبر، محمداسماعیل توکلی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران از نجات جان یک جوان ۱۷ ساله در ورامین خبر داد و گفت: ساعت ۱۶:۱۸ شنبه ۱۹ اسفندماه، سوپروایزر بیمارستان شهید مفتح ورامین با اورژانس استان تهران تماس گرفته و درخواست کمک برای یک بیمار ۱۷ ساله با سوختگی ۷۰ درصد درجه ۳ با مواد محترقه کرد.

وی افزود: بلافاصله پس از دریافت این درخواست، اورژانس هوایی استان تهران به پرواز درآمده و در ساعت ۱۶:۲۲ در پد بیمارستان مفتح بر زمین نشست و کارشناسان اورژانس هوایی بلافاصله بر بالین مصدوم حاضر شده و پس از ارزیابی اولیه، وی را به بالگرد منتقل کردند.

رئیس اورژانس استان تهران گفت: با توجه به شدت سوختگی و اختلال هوشیاری بیمار، کارشناسان اورژانس هوایی در طول مسیر اقدامات تخصصی لازم، از جمله حمایت تنفسی، را برای وی انجام دادند.

وی اضافه کرد: بالگرد اورژانس هوایی در ساعت ۱۷:۰۰ در پد شهری شهرک ولیعصر (نزدیک ترین محل فرود بالگرد به بیمارستان شهدای یافت آباد) به زمین نشست و مصدوم با آمبولانس ساعت ۱۷:۱۰ به بیمارستان شهدای یافت آباد تحویل داده شد.

توکلی افزود: این عملیات نفس‌گیر، بار دیگر نشان‌دهنده نقش حیاتی اورژانس هوایی در نجات جان انسان‌ها است.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/245014

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب