آتش سوزی هولناک در یک ساختمان در بروجرد/ جانفشانی آتش‌نشان فداکار

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بروجرد گفت: آتش نشان بروجردی هنگام انجام عملیات اطفای حریق یک مجتمع مسکونی در شهرک اندیشه بروجرد مصدوم و به بیمارستان منتقل شد.

به گزارش نجواخبر، نادر موسیوند در تشریح این خبر بیان کرد: روز شنبه ١۵ مهرماه ساعت ۵:٢٠ صبح آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی به سازمان آتش‌نشانی شهر بروجرد اعلام شد.


وی اظهار کرد: آتش‌سوزی در طبقه سوم یک ساختمان 5 طبقه واقع در شهرک اندیشه رخ داده بود که تیم اطفای حریق ایستگاه شهید لندی به محل حادثه اعزام شد.

موسیوند افزود: با توجه به اعلام آتش‌نشانان مبنی بر حضور نداشتن مالک در منزل و گستردگی آتش در جهت جلوگیری از سرایت حریق به دیگر طبقات، از تمام ایستگاه های سازمان یک تیم اطفا و امداد به محل اعزام شد.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بروجرد بیان کرد: در این عملیات با سرعت عمل بالای آتش‌نشانان افراد به خارج از ساختمان منتقل و در مدت زمان حدود یک ساعت آتش مهار و محل به طور کامل پاکسازی شد.

وی ادامه داد: در این عملیات یکی از کارکنان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بروجرد مصدوم و به بیمارستان منتقل شد که وضعیت جسمانی وی مساعد است.

 

آتش سوزی هولناک در یک ساختمان در بروجرد/ جانفشانی آتش‌نشان فداکار

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/161439

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.