جواد نکونام بین دو نیمه‌ی بازی عجیب روحیه داد!

جواد نکونام بین دو نیمه‌ی بازی عجیب روحیه داد!
استقلال در چارچوب هفته ششم لیگ برتر به مصاف هوادار رفت و در دیداری که پس از پایان نیمه اول بازنده به رختکن رفت، برنده از زمین خارج شد!

به گزارش نجواخبر، روز گذشته استقلال در دیداری حساس و نفسگیر به لطف درخشش مهرداد محمدی موفق به شکست هوادار شد. ابتدا استقلال با نتیجه دو بر صفر از تیم محمود فکری عقب افتاد، کوین یامگا در نیمه اول یکی از گل‌ها را از روی نقطه پنالتی جبران کرد تا استقلال با نتیجه دو بر یک راهی رختکن شود.

ابتدا کامبک بعید به نظر می‌رسید اما امید آخرین چیزی است که می‌میرد! یکی از بازیکنان استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار طرفداری در خصوص روحیه جواد نکونام گفت:

نیمه اول را بازنده به رختکن رفتیم اما خدا شاهد است جواد نکونام بین دو نیمه روحیه عجیبی به بازیکنان تزریق کرد. جواد نکونام تاکید کرد فقط باید به برد فکر کنیم و نتیجه مساوی هم قابل قبول نیست. او بسیار از لحاظ روحی روی بازیکنان تأثیر گذاشت و دیدید که تا لحظه آخر برای پیروزی جنگیدیم. جواد نکونام دوست نداشت در حضور هواداران نتیجه‌ای غیر از برد کسب کنیم و خدا را شکر شرمنده هواداران نشدیم.

صحبت های بازیکن استقلال نشان می‌دهد جواد نکونام بمب انگیزه است. ناامید نشد و امید را به بازیکنان خود تزریق کرد تا آبی‌ها موفق به کسب سه امتیاز شوند. شاگردان سابق نکونام در فولاد نیز همیشه از انگیزه بالای او می‌گفتند، مربی که شاگرد کارلوس کی روش بوده و مسائل روحی روانی برای او در اولویت است. باید منتظر ماند و دید روزهای خوبی استقلال با جواد نکونام ادامه دار است یا خیر.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/171807

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب