بارسلونا با بردی نفس‌گیر به استقبال ال‌کلاسیکو رفت

بارسلونا با بردی نفس‌گیر به استقبال ال‌کلاسیکو رفت
شاگردان ژاوی هرناندس با کسب یک پیروزی حداقلی در خانه مقابل اتلتیک بیلبائو، فاصله‌ خود با رقیب دیرینه‌‌شان را به حداقل رساندند.

به گزارش نجواخبر، دیدارهای شب سوم از هفته دهم لالیگا، شب گذشته (یکشنبه) به پایان رسید که در آخرین و مهم‌ترین آنها از ساعت 22:30 تیم فوتبال بارسلونا مقابل میهمان خود اتلتیک بیلبائو به برتری یک بر صفر دست یافت.

تعویض طلایی ژاوی هرناندس در دقیقه 79 با به میدان فرستادن مارک گویو به جای فرمین لوپس خیلی زودتر از چیزی که تصور می‌شد جواب داد و بازیکن تازه‌وارد تنها یک دقیقه پس از ورودش به میدان با پاسی از ژوائو فلیکس دروازه میهمان باسکی را باز کرد.

بارسلونا با این گل هفتمین بردش در این فصل لالیگا را جشن گرفت تا 24 امتیازی شود و اجازه ندهد فاصله‌اش با رئال مادرید صدرنشین و جیرونای رده دومی که هر دو 25 امتیازی هستند، افزایش پیدا کند.

این در حالیست که شاگردان ژاوی هرناندس شنبه هفته آینده نیز در دیداری خانگی به مصاف رئال مادرید خواهند رفت تا اولین ال‌کلاسیکوی فصل را برگزار کنند. البته قبل از آن، کاتالان‌ها روز چهارشنبه هفته جاری در هفته سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا پذیرای شاختار دونتسک اوکراین خواهند بود.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/171884

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.