استفاده از تجهیزات پیشرفته پدافندی برای حراست از کشور

استفاده از تجهیزات پیشرفته پدافندی برای حراست از کشور
فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب کشور گفت: با استقرار تجهیزات مدرن و بالابودن قدرت رزمی این یگان، به شکل ۲۴ ساعته از آسمان کشور حراست می کنیم.

به گزارش نجواخبر، « امیر سرتیپ دوم رضا کلهری » روز یکشنبه در نشست ویژه مسئولان سیاسی نیروهای مسلح مستقر در استان بوشهر اظهار کرد: پدافند هوایی جنوب کشور مستقر در بوشهر در آمادگی کاملی برای حراست و حفاظت از مرزهای کشور است.

وی افزود: خوشبختانه در بین نیروهای مسلح مستقر در استان بوشهر شاهد یک وحدت و هم‌گرایی برای حراست از مرزهای هوایی و آبی کشور هستیم و اجازه نمی‌دهیم کوچک‌ترین تعدی به خاک این کشور انجام شود.

فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب کشور تصریح کرد: ارتقا سطح توانمندی های جمهوری اسلامی در عرصه دفاعی در کنار تقوا و اعتقاد نیروهای مسلح به خداوند و گوش به فرمان بودن به منویات و دستورات رهبری معظم و ستاد کل قوا، سبب شده این نیروها در تأمین امنیت مرزهای کشور مجاهدت‌های جهادگونه داشته باشند.

کلهری ادامه داد: اتحاد، همبستگی و اقتدار نیروهای مسلح سبب شده که دسیسه های دشمنان علیه این نظام راه به جایی نبرند و ابهت پوشالی آنها در منطقه شکسته شود.

وی جنایات رژیم صهیونیستی در قتل و عام مردم مظلوم «غزه» را محکوم کرد و گفت: آنها با یک نسل‌کشی به دنبال نابودی مردم فلسطین هستند در حالی که قرآن از نابودی حکام ظالم خبر داده و به زودی شاهد از بین رفتن این رژیم کودک‌کش اشغال‌گر خواهیم بود.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/182030

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب