دریافت جایزه میلیاردی برای نایب قهرمانیِ هادی چوپان

دریافت جایزه میلیاردی برای نایب قهرمانیِ هادی چوپان
بامداد امروز در فینال مستر المپیای ۲۰۲۳ هادی چوپان نتوانست از عنوان قهرمانی‌اش دفاع کند. با این حال او جایزه قابل توجهی را به عنوان نایب قهرمان این دوره از آن خود کرد.

به گزارش نجواخبر؛ فینال مسابقات مستر المپیا ۲۰۲۳، عالی‌ترین رقابت در مسابقات بدنسازی در سراسر دنیا صبح امروز برگزار شد. در حالی که ایرانی‌های زیادی منتظر بودند تا هادی چوپان، قهرمان دوره قبلی این رقابت‌ها بتواند عنوان قهرمانی را تکرار کند، اما رأی داوران این بار برای «درک لونسفورد» بود و او توانست به عنوان قهرمانی مستر المپیا دست پیدا کند. به این ترتیب هادی چوپان عنوان نایب قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را به خود اختصاص داد.

نایب قهرمانی اگرچه برای هادی چوپان ناراحت کننده بود، آنچنان که واکنش‌های او در فضای مجازی هم این وضعیت را نشان می‌دهد، اما با جایزه قابل توجهی هم برایش همراه بود که می‌تواند. جایزه ۲۵۰ هزار دلاری که می‌تواند یک سال دیگر هادی چوپان را در کورس رقابت‌ها برای حمله به عنوان قهرمانی مسترالمپیا قرار دهد.

نحوه توزیع جوایز در این مسابقات به این صورت است که «درک لونسفورد» که عنوان قهرمانی را کسب کرده برنده جایزه ۴۰۰ هزار دلاری شد.

هادی چوپان به عنوان نایب قهرمان ۲۵۰ هزار دلار جایزه گرفت. نفر سوم این رقابت‌های یعنی «سامسون داودا» ۱۰۰ هزار دلار جایزه دریافت کرد و به نفرات چهارم و پنجم هم هر کدام ۴۰ و ۳۵ هزار دلار جایزه رسید.

فعالیت در رشته پرورش اندام به صورت حرفه‌ای با برنامه‌های تمرینی سنگین و تغذیه مناسبی همراه است که احتیاج به حمایت مالی قابل توجهی دارد. بیشتر ورزشکار‌ها در این عرصه اسپانسر‌هایی دارند که این هزینه‌ها را تأمین می‌کنند و یا اینکه از درآمد چنین مسابقاتی برای ادامه مسیر قهرمانی استفاده می‌کنند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/192195

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.