جدیدترین قیمت‌ها در مرکز مبادله ارز و بازار طلا/ دلار همچنان در مسیر گرانی

جدیدترین قیمت‌ها در مرکز مبادله ارز و بازار طلا/ دلار همچنان در مسیر گرانی
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۱هزار و ۴۶۹ تومان و حواله دلار نیز به ۳۷هزار و ۶۷۶ تومان رسید.

به گزارش نجواخبر، در معاملات امروز (سه‌شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با افزایش نسبت به روز کاری قبل به ۴۱ هزار و ۴۶۹ تومان و نرخ حواله دلار نیز به ۳۷ هزار و ۶۷۶ تومان رسیده است.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به ۴۴ هزار و ۳۷۰ تومان و نرخ حواله یورو نیز به ۴۰ هزار و ۲۶۱ تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با افزایش قیمت نسبت به روز کاری گذشته ۱۱هزار و ۲۹۱ تومان ارزش‌گذاری شده و نرخ حواله درهم نیز ۱۰هزار و ۲۵۹ تومان است.

امروز سه شنبه ۲۳ آبان تا لحظه تنظیم این خبر بر اساس نرخ اعلامی اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۲ میلیون و ۴۰۶ تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۲۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۲۸ میلیون و ۸۷۰ هزار تومان است.

قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۱۵ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار و سکه یک‌ گرمی ۵ میلیون و ۷۵۰ تومان تعیین شده است.

محصول نرخ (تومان)
سکه تمام طرح جدید ۲۸ میلیون و ۸۷۰ هزار
سکه تمام طرح قدیم ۲۵ میلیون و ۵۰۰ هزار
نیم سکه بهار آزادی ۱۵ میلیون و ۲۵۰ هزار
ربع سکه بهار آزادی ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار
سکه یک گرمی ۵ میلیون و ۷۵۰
طلای ۱۸ عیار ۲ میلیون و ۴۰۶ هزار

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/192430

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب