متین ستوده: فحاشی‌های مجازی به بازیگران ادامه دارد!

موج فحاشی‌های مجازی به سلبریتی‌ها آن هم فقط برای فعالیت تخصصی‌شان باعث واکنش‌های سریالی بازیگران در اعتراض به این اتفاق شده و جدیدترین قسمت آن به متین ستوده اختصاص دارد.

به گزارش نجواخبر، «سال پیش این موقع مردم جرات سر کار رفتن هم نداشتند» این بخشی از نوشته‌های متین ستوده در صفحه شخصی‌اش است،‌ بازیگری که بعد از اعتراض الهام حمیدی به این فحاشی‌ها این موج را ادامه داد

او در بخشی از پست اینستاگرامی خود نوشت : «راستش دلم خیلی گرفت شاید چون پارسال همین موقع‌ها خیلی‌ها سر کارشون رو میرفتن و زندگیشون بر مدار، ولی خیلییییی‌های دیگه نمیتونستن حتی به سر کار رفتن فکر کنن؛ چون مورد اهانت و فحاشی و قضاوت قرار می‌گرفتن.» اعلام موضعی که با واکنش مثبت لاله اسکندری بازیگر سینما و تلویزیون همراه شده است.

الهام حمیدی هم روز گذشته در پستی در اینستاگرام خود نوشته بود «سال گذشته برخی از افراد به علت قضاوت‌ها نتوانستند بعد از شرکت در جشنواره فجر خوشحالی خود را نشان دهند».

موج حملات به مصطفی زمانی بعد از شرکت در جشنواره فیلم فجر و حضور در نشست خبری فیلمش از این دست اتفاقات بود.

سال گذشته نیز با وجود همراهی سازمان سینمایی با چهره‌ها برای حضور آثارشان در جشنواره فیلم فجر، بسیاری از افراد مشهور از بین فحاشی مجازی از حضور در نشست‌های خبری آثار فجر انصراف دادند.

مدیر شبکه 4 سیما حسین شاهمرادی هم روز گذشته در برنامه جام جم گفته بود که «سروش صحت، مهران مدیری و رامبد جوان هیچکدام از صداوسیما حذف نشده‌اند، بلکه این‌ها به دلیل تفتیش عقاید روشنفکران جرأت نمی‌کنند به تلویزیون بیایند.»

 

متین ستوده: فحاشی‌های مجازی به بازیگران ادامه دارد!

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/243053

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب