آخرین وضعیت طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت/ پیشنهاد اصلاحی مرکز پژوهش‌ها

آخرین وضعیت طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت/ پیشنهاد اصلاحی مرکز پژوهش‌ها
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه جلسه بررسی طرح ساماندهی استخدامی کارکنان دولت این هفته برگزار نشد، گفت: این طرح در جلسه هفته آینده کمیسیون بررسی می‌شود.

به گزارش نجواخبر، حسین گودرزی سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی درباره آخرین وضعیت بررسی طرح ساماندهی استخدامی کارکنان دولت، اظهار کرد: رسیدگی به این طرح در دستورکار جلسه اخیر کمیسیون اجتماعی قرار داشت که به دلیل عدم آماده شدن متن اصلاحی و پیشنهادی مرکز پژوهش‌های مجلس که امروز آماده می‌شود در جلسه این هفته کمیسیون اجتماعی مورد ارزیابی قرار نگرفت.

وی افزود: بنابراین قرار شد طرح ساماندهی کارکنان دولت در جلسه هفته آینده کمیسیون اجتماعی مورد بررسی قرار گیرد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: در جلسه بعدی موارد ابهامات و ایراداتی که از سوی شورای نگهبان و هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام نسبت به این طرح گرفته شده بود نیز با حضور نمایندگانی از این 2 نهاد بررسی خواهد شد.

گودرزی بیان کرد: برخی از ایرادات شکلی است و یک موضوع هم مربوط به داشتن بار مالی این طرح است که در جلسه هفته آینده درباره این موارد نیز بحث و تبادل نظر خواهد شد.

نماینده مردم درود و ازنا در مجلس با اشاره به دستورکار دیگر که در جلسه این کمیسیون بررسی شد، گفت: یکی از دستورکارها بررسی طرح اصلاح قانون شوراهای اسلامی کار بود.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس درباره این طرح گفت: طبق این طرح پیشنهاد شده که 16 ماده از قانون شوراهای اسلامی کار اصلاح شود که با بررسی های انجام شده با اصلاح 3 ماده موافقت شد و قرار شد مابقی اصلاحیه‌ها در جلسه بعد کمیسیون مورد ارزیابی قرار گیرد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/243061

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب