سازمان هواشناسی اعلام کرد:

افزایش آلودگی هوا در کرج، تهران، اراک و اصفهان

افزایش آلودگی هوا در کرج، تهران، اراک و اصفهان
سازمان هواشناسی با صدور هشدار تداوم آلودگی هوا در برخی شهرها و تشدید آن از ورود سامانه بارشی به کشور طی روز جمعه و آغاز بارش باران، برف و رعدوبرق خبر داد.

به گزارش نجواخبر، پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و‌ آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد طی 2 روز آینده در اکثر مناطق کشور جو پایداری حاکم است و با توجه به پایداری و سکون هوا غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی، کرج، تهران، اراک و اصفهان افزایش یافته که کاهش کیفیت هوا را به‌دنبال دارد.

روز جمعه با ورود تدریجی سامانه بارشی به کشور در برخی مناطق شمال غرب، غرب و ارتفاعات البرز مرکزی ابرناکی، بارش باران،‌ برف و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

شنبه هفته آینده در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی، بخش‌هایی از مرکز و برخی مناطق بوشهر و فارس بارش باران، برف، رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی شده است.

یکشنبه آینده علاوه بر این مناطق در استان‌های ساحلی دریای خزر و به‌صورت پراکنده در بخش‌هایی از شمال شرق کشور بارش انتظار می‌رود.

روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده در شمال غرب، غرب، شمال شرق، بخش‌هایی از مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز وزش باد شدید و در مناطق مستعد احتمال وقوع پدیده گردوخاک پیش‌بینی شده است.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/243185

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب