فروش ۳ خودروی جدید در سامانه یکپارچه

فروش ۳ خودروی جدید در سامانه یکپارچه
عرضه ۳ خودروی وارداتی دیگر از امروز در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی آغاز می‌شود و تا روز جمعه یک دی ۱۴۰۲ ادامه دارد.

به گزارش نجواخبر، عرضه ۳ خودروی وارداتی دیگر در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی به آدرس SALEUTO.IR از امروز آغاز می‌شود.

بر اساس اطلاعیه شماره ۷ سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی در راستای اجرای تصمیمات کارگروه خودروی شورای رقابت و اعلام سامانه یکپارچه خودروی وارداتی و شرکت‌های واردکننده مبنی بر مازاد عرضه و عدم تکمیل ظرفیت موجود، سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی برای متقاضیان به ترتیب اولویت صرفاً جهت الصاق خودروها به شرط جدول زیر از امروز چهارشنبه مورخ ۲۹ آذر ۱۴۰۲ تا ساعت ۲۳:۵۹ دقیقه روز جمعه اول دی ماه ۱۴۰۲ در دستور است.

الف: اولویت اول:

فروش دولتی ساینا مدل 97 نصف قیمت بازار (155/000/000 تومان)

همکاران سیستم

همه متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی که اولویت آنها مشخص شده لیکن تا کنون دعوتنامه دریافت نکرده‌اند.

ب: اولویت دوم:

همه متقاضیان سامانه یکپارچه خودروهای داخلی که در مرحله اول ثبت‌نام کرده و موعد اخیر خودروهای آنها پیش از این در فصول عادی و یا سال ۱۴۰۳ تعیین شده و تا کنون قراردادی منعقد نکرده و وجهی به حساب شرکت‌های خودروساز واریز نکرده‌اند.

ت: اولویت سوم:

همه متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی که در مرحله دوم ثبت‌نام کرده و موعد زمانی خودروی آنها پیش از این در فصول ۱۴۰۳ تعیین شده و تا کنون قراردادی منعقد نکرده و وجهی به حساب شرکت‌های خودروساز واریز نکرده‌اند.

متقاضیانی که در این طرح ثبت‌نام می‌کنند به صورت سیستمی انصراف از طرح ایشان در سامانه خودروی داخلی یا وارداتی ثبت می‌شود و در صورت تخصیص خودرو اولویت‌های اعلامی قبل ایشان کن‌لم‌یکن شده و از کلیه سامانه‌های مذکور حذف می‌شوند. در صورت عدم تحویل خودرو اولویت قبلی در سا مانه قبل به قوت خود باقی خواهد ماند.

متقاضیان می‌توانند یک اولویت از سبد محصولات اعلامی زیر انتخاب کنند؛ هیچ گونه ثبت‌نام جدیدی در این مرحله انجام نمی‌شود.

جدول فروش محاسباتی قطعی خودروهای وارداتی در مبادی ورودی (واحد: دستگاه / ریال)

قیمت مندرج در جدول فوق قیمت قطعی در مبادی ورودی بوده و هزینه‌ها و عوارض قانونی پس از ترخیص از قبیل بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره‌گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و … به قیمت‌های فوق اضافه می‌شود.

عدم واریز وجه حداکثر ۵ روز پس از فراخوان صورت گرفته به منزله انصراف از طرح بوده و متقاضی از اولویت‌بندی سامانه حذف می‌شود.

با توجه به اینکه نوع فروش به صورت قطعی است، شرکت‌های واردکننده باید مطابق آئین‌نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خودرو نسبت به تحویل خودرو با قیمت قطعی حداکثر ظرف یک ماه پس از تکمیل وجه انجام نمایند. در صورت تأخیر در تحویل یا انصراف از خرید و قراردادهای مذکور مشمول جرایم مندرج در آئین‌نامه فوق خواهد شد.

اطلاعات همه متقاضیان مرتبط با این طرح حسب ماده ۱۹ آئین‌نامه اجرایی ماده ۱۴ الحاقی قانون مبارزه با پولشویی و طرح مالیات بر عایدی سرمایه در اختیار نهادهای ذی‌ربط قرار می‌گیرد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/243196

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.