قهرمانی باشگاه ورزشی البرز گاز کیش/ مسابقات بدون باخت و باقی ماندن کاپ در جزیره

قهرمانی باشگاه ورزشی البرز گاز کیش/ مسابقات بدون باخت و باقی ماندن کاپ در جزیره
اردشیر دادرس گفت: خوشبختانه تیم ما توانست نماینده شایسته‌ای برای جزیره کیش باشد و کاپ قهرمانی را در این جزیره نگه دارد.

اردشیر دادرس مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی البرز گاز کیش در گفت‌وگو با خبرنگار نجوا خبر اظهار داشت: باشگاه فرهنگی ورزشی البرز گاز کیش، حدود ۲۴ سال سابقه فعالیت در عرصه ورزش تنیس، دوچرخه‌سواری و فوتسال کشور دارد؛ ۱۲ سال در تنیس آقایان و بانوان، قهرمان کشور شده است و به عنوان نماینده شایسته جزیره کیش، همواره مقام اول مسابقات را برعهده داشته است.
او افزود: این باشگاه حدود ۷۰ بازیکن در حضور ۱۸ ساله لیگ برتر تنیس جذب کرده که بیش از ۳۰ بازیکن به تیم ملی فرستاده است. در سال جدید با حمایت و پشتیبانی مدیرعامل و معاونت اقتصادی منطقه آزاد کیش، قرار بر این شد که در مسابقات مربوطه شرکت کنیم و با حمایت سازمان و هیئت تنیس کیش، مجدداً شرکت کردیم.
دادرس ادامه داد: خوشبختانه این توفیق اجباری مبدل به قهرمانی شد. این تیم در بین ۱۲۵ تیم حاضر مسابقات به نیمه نهایی رسید و در نیمه نهایی به تیم اول قهرمانی برخورد کرد که با نتیجه دو بر صفر در مسابقات سینگل برنده شدیم؛ در فینال هم بازیکن خارجی تیم ما، بازیکن خارجی طرف مقابل را علیرغم رنکینگ بالاتر طرف، برد؛ جوانان هم در دو ست پیاپی برنده شدند. در کل مسابقات شکست ندادیم؛ این بزرگ‌ترین توفیقی بود که توانمندی این تیم را نشان می‌داد؛ این تیم از نظر اخلاق بهترین تیم بود و حتی یک اخطار هم نگرفت. در نهایت جام برتر لیگ قهرمانی کشور نصیب این تیم شد. خوشبختانه تیم ما توانست نماینده شایسته‌ای برای جزیره کیش باشد و کاپ قهرمانی را در این جزیره نگه دارد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/243347

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب