توزیع مرغ تاریخ گذشته در میادین تره بار؟!

توزیع مرغ تاریخ گذشته در میادین تره بار؟!
درحالیکه مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران از افزایش توزیع سهمیه کالاهای اساسی به ویژه گوشت و مرغ در میادین میوه و تره‌بار جنوب تهران در روز پنج شنبه خبر داد که همچنان مرغ تاریخ گذشته درسطح شهر توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار نجواخبر، حضور ایوب فصاحت؛ مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران روز پنج شنبه درجلسه طرح نگهداشت میادین و بازار‌های منطقه ۱۷ شهر تهران وعده داد با توجه به نیاز و مطالبه مردم جنوب شهر تهران، سهمیه کالا‌های اساسی به‌ویژه گوشت و مرغ در میادین میوه و تره بار جنوب شهر افزایش پیدا می‌کند که امروز مرغ با تاریخ گذشته در سطح میادین در دسترس شهروندان قرار گرفته است.

طبق تصاویر همشهریان، مرغ منجمد تهیه شده در میدان تره بار با تاریخ تولید ۲۰۲۲ به فروش رسیده است این درحالیست که حدود 13 روز از سال ۲۰۲۴ می‌گذرد و مهلت استفاده از این مرغ های یخ زده برزیلی نهایتا یکسال برآورد می‌شود به عبارت دیگر از تاریخ انقضا این محصول ۱۰ ماه گذشته است اما همچنان در نبود نظارت دقیق، در میادین تره بار به فروش می‌رسد.

گفتنی است پیش از این مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران نیز از توزیع گوشت مرغ با تاریخ انقضا نزدیک گله کرده و گفته بود: در حال حاضر چالش مربوط به مرغ‌هایی است که بدون عقبه کارشناسی، برنامه‎ ریزی و وارد شد. در حال حاضر تاریخ مصرف آنها رو پایان است؛ این در حالی است که کشور مازاد تولید داشته و تولیدکنندگان داخلی قادر به فروش محصولات خود نیستند. از سوی دیگر قیمت بسیار پایین آمده و حتی محصولات بین ۷ تا ۱۰ هزار تومان از نرخ مصوب نیز پایین‌تر در سطح بازار عرضه می‌شوند. اما متأسفانه باز هم شاهد توزیع گوشت مرغ منجمد از طریق برخی سایت‌ها در بازار هستیم. توزیع گوشت مرغ منجمد وارداتی باید به طور کامل متوقف شود، تولیدکنندگان داخلی مسئول سوءمدیریت‌های داخلی نیستند اگر مرغ‌های با تاریخ مصرف در حال اتمام از سوی فروشگاه‌ها به فروش برسد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/243703

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب