عضو کمیسیون تلفیق:

افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارمندان و بازنشستگان در سال آینده

افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارمندان و بازنشستگان در سال آینده
عضو کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس از مصوبه امروز این کمیسیون برای افزایش ۲۰ درصد حقوق کارمندان خبر داد.

به گزارش نجواخبر، حجت‌الاسلام سید محمدرضا میرتاج‌الدینی گفت: اعضای کمیسیون تلفیق در جلسه امروز خود موضوع افزایش حقوق کارمندان در سال ۱۴۰۳ را در دستور کار خود داشتند که در مصوبه این کمیسیون افزایش ۲۰ درصد حقوق کارمندان برای سال آینده در نظر گرفته شد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس اظهار داشت: براساس این مصوبه حقوق کارکنان کشوری و لشکری و بازنشستگان آنها و بازنشستگان و مستمری بگیران تمام صندوق‌های بیمه‌ای دستگاه‌های زیر مجموعه صندوق‌های بازنشستگی زیر مجموعه دستگاه‌های اجرایی در سال آینده ۲۰ درصد افزایش خواهد یافت.

وی افزود: طبق این مصوبه حداقل حقوق برای سال آینده درباره کارمندان ۱۰ میلیون تومان تعیین شد.

میرساجدینی خاطرنشان کرد: همچنین طبق این مصوبه بنا شد تا علاوه بر افزایش ۲۰ درصد حقوق بازنشستگان، ۴۰ درصد همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با شاغلان در سال اول اجرای برنامه هفتم نیز در مورد حقوق بازنشستگان اعمال شود.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس اظهار داشت: علاوه بر این طبق مصوبه کمیسیون بنا شد تا مستمری والدین شهدا یک و نیم برابر حداقل حقوق در نظر گرفته شود.

وی افزود: اعضای کمیسیون به پیشنهاد دولت در لایحه بودجه برای معافیت حقوق معافیت مالیاتی حقوق‌ها تا سقف ۱۲ میلیون تومان رأی مثبت دادند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/243730

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.