غیبت قطعی دو بازیکن کلیدی امارات در بازی با ایران

غیبت قطعی دو بازیکن کلیدی امارات در بازی با ایران
تیم ملی فوتبال امارات در حالی باید روز سه شنبه ۳ بهمن به مصاف تیم ملی ایران برود که دو بازیکن کلیدی خود را در اختیار نخواهد داشت.

به گزارش نجواخبر، تیم ملی فوتبال امارات در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ با انجام دو بازی و کسب ۴ امتیاز پس از ایران در رده دوم جدول گروه C قرار دارد و این تیم برای مسجل کردن صعود خود به مرحله یک هشتم نهایی در حالی باید شامگاه سه شنبه ۳ بهمن در ورزشگاه اجوکیشن سیتی رو در روی تیم ملی کشورمان قرار گیرد که دو بازیکن اصلی خود را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

«خلیفه مبارک الحمدی» مدافع تیم ملی امارات در دیدار برابر فلسطین با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد و به همین دلیل نمی‌تواند شاگردان پائولو بنتو را در بازی با ایران همراه کند. طبق اعلام روزنامه الشرق الاوسط عربستان نیز، «سلطان عادل» مهاجم این تیم از ناحیه مینیسک زانوی چپ دچار مصدومیت شده و با اعلام کادرپزشکی تیم ملی امارات این بازیکن حداقل به یک هفته تا ۱۰ روز استراحت لازم دارد تا بتواند شرایط حضور در زمین را به دست آورد.

به این ترتیب پائولو بنتو در حساس‌ترین بازی تیمش در مرحله گروهی، دو بازیکن کلیدی خود را در اختیار ندارد و این در حالی است که اگر امارات نتواند از ایران امتیاز بگیرد و از آن طرف فلسطین بتواند با نتیجه پرگل هنگ کنگ را شکست دهد، ممکن است امارات حتی به عنوان تیم دوم نتواند جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ را به دست آورد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/243881

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.