آغاز فروش فوق‌العاده ایران خودرو+ مبلغ اقساط

آغاز فروش فوق‌العاده ایران خودرو+ مبلغ اقساط
ایران خودرو در نظر دارد تا فروش فوق العاده ای با روش نقد و اقساط صرفاً چک صیاد بنفش از متقاضی و یا شخص ثالث برای متقاضیان انجام دهد.
به گزارش نجواخبر، به اطلاع عموم متقاضیان و نمایندگی های مجاز می‌رساند، شرکت ایران خودرو شرایط فروش فوق‌العاده اختیاری به روش نقدی و روش نقد و اقساط جهت متقاضیان عادی خودرو پارس که در اسفند ماه سال گذشته در سامانه یکپارچه اقدام به دریافت اولویت نموده و اسامی ایشان به عنوان بخش دوم اولویت های زمستان 1402 به این شرکت اعلام شده و برای آنها پیامک ارسال شده با موعد تحویل حداکثر 90 روزه و یا پیش فروش با شرایط جدول ذیل ارائه می‌نماید:
بررسی بازار نشان می‌دهد اغلب خودروهای داخلی و مونتاژی امروز 29 بهمن 1402 شکل صعودی به خود گرفتند و با رشد در بازار قیمت‌گذاری شدند، برخی از پرطرفدارها هم تغییر قیمت نداشتند.

نکته:1 در این طرح قیمت خودرو در روشهای نقدی و نقدی اعتباری به صورت قطعی و بر اساس قیمت روز زمان ثبت نام می‌باشد و در صورت انتخاب روش اقساطی مبالغ ودیعه اولیه و چکهای اقساط به شرح جدول ذیل است. در این طرح در روش نقد و اقساط صرفاً چک صیاد بنفش از متقاضی و یا شخص ثالث دریافت می‌گردد و وضعیت اعتباری سفید صادر کننده چک از طریق سامانه بانک مرکزی مورد نیاز می‌باشد.

نکته2 در طرح پیش فروش قیمت خودرو بر اساس قیمت روز زمان تحویل می‌باشد و در صورت انتخاب روش پیش فروش مبلغ پیش پرداخت معادل مبلغ مندرج در جدول ذیل در زمان ثبت نام دریافت می‌شود و الباقی مبلغ در زمان صدور دعوتنامه نقداً دریافت خواهد شد.

تاریخ شروع و مهلت ثبت نام: زمان شروع این طرح از امروز یکشنبه مورخ 1402/11/29 است.

جهت ثبت نام نیاز به ایجاد حساب کاربری در سامانه فروش ایران خودرو می‌باشد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/244601

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.