کنعانی اعلام کرد:

پیشنهاد ایران برای میزبانی اجلاس فوری وزیران خارجه کشورهای اسلامی/ مردم خستگی‌ناپذیر پای ارزش‌های انقلاب اسلامی و نظام ایستاده‌اند

پیشنهاد ایران برای میزبانی اجلاس فوری وزیران خارجه کشورهای اسلامی/ مردم خستگی‌ناپذیر پای ارزش‌های انقلاب اسلامی و نظام ایستاده‌اند
نشست خبری سخنگوی وزارت خارجه امرور - دوشنبه - در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران برگزار شد.

به گزارش نجواخبر، ناصر کنعانی در این نشست با تبریک برگزاری نمایشگاه رسانه‌های ایران بعد از ۶ سال گفت: در این جا لازم است از اهالی رسانه و دوستان در وزارت ارشاد برای برگزاری این نمایشگاه تشکر کنم.

نمایشگاه رسانه‌های ایران روز یکشنبه در محل مصلای تهران آغاز به کار کرد.

حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان داد که خستگی‌ناپذیر پای ارزش‌های انقلاب اسلامی و نظام هستند

وی در ابتدای سخنان خود از حضور باشکوه مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: این حضور باشکوه نشان داد که مردم کشورمان، خستگی‌ناپذیر پای ارزش‌های انقلاب اسلامی و نظام هستند.

کنعانی گفت: این حضور خاک یاس و ناامیدی را بر دشمنان این مرز و بوم پاشید.

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران همچنین گفت: مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به صورت باشکوه در نمایندگی‌های ایران در خارج از کشور برگزار شد .

حضور باشکوه مردم در انتخابات نشان خواهد داد که متعهدانه پای انقلاب هستند

کنعانی همچنین با اشاره در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و با اشاره به اهمیت حضور باشکوه مردم در این انتخابات گفت: حضور باشکوه مردم در این انتخابات نشان خواهد داد که مردم ایران مسئولانه، متعهدانه و علاقه‌مندانه پای انقلاب اسلامی هستند.

کنعانی با اشاره به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال ۱۴۰۲ گزارش کوتاهی از فعالیت‌های دستگاه دیپلماسی در یک سال گذشته گفت: در یک سال گذشته شاهد پویایی در روابط خارجی بودیم. در یک سال گذشته تلاش داشته‌ایم که سیاست خارجی و دیپلماسی اقتصادی پررونقی داشته باشیم‌.

جامعه جهانی برای توقف جنایت‌های جنگی رژیم صهیونسیتی علیه مردم غزه مسئولیت جدی دارد

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به سؤالی در مورد تجاوزات جدید رژیم صهیونسیتی علیه مردم غزه و تهدیدات این رژیم علیه رفح گفت: تحولات اخیر در غزه نشان داد که ماهیت رژیم صهیونسیتی به چه میزان مبتنی بر جنایت و وحشی‌گری است.

کنعانی تاکید کرد: جامعه جهانی در راستای ایجاد بازدارندگی و توقف جنایت‌های جنگی رژیم صهیونسیتی علیه مردم غزه مسئولیت جدی دارد.

پیشنهاد ایران برای برگزاری اجلاس فوری وزیران خارجه کشورهای اسلامی و میزبانی از آن

سخنگوی وزارت خارجه همچنین با اشاره به ظرفیت‌های سازمان همکاری اسلامی برای ایجاد بازدارندگی فوری جهت توقف جنایت‌های رژیم صهیونسیتی علیه مردم غزه گفت: در همین راستا ما خواهان برگزاری دومین نشست فوری وزیران امور خارجه سازمان همکاری اسلامی با تمرکز فلسطین شده‌ایم.

وی ادامه داد: در این ارتباط یادداشت رسمی از طریق نمایندگی خود نزد سازمان همکاری اسلامی به دبیرخانه این سازمان ارسال کرده‌ایم و اعلام آمادگی کرده‌ایم که میزبان این نشست باشیم.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/244603

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.