بهار نوروز و بهار قرآن در کیش

بهار نوروز و بهار قرآن در کیش
جزیره زیبای کیش، یکی از بهترین مقاصد برای سفره‌های نوروزی خانواده‌هاست.

به گزارش نجواخبر، اگر امکانات هتلینگ، حمل‌ونقل و ترددهای دورن شهری به خوبی فراهم و جاهای خالی پر شود، نه فقط خانواده‌های ایرانی، بلکه بسیاری از توریست‌های خارجی و اهالی کشورهای همسایه، نگین زیبای خلیج فارس را برای مسافرت در روزهای آغاز بهار انتخاب خواهند کرد؛ کیش همیشه یک مقصدِ بالقوه زیبا و جذاب است برای گردشگران . حتی امسال که ماه مبارک رمضان با تعطیلات نوروز مقارن شده است، بازهم کیش یک مقصد مطلوب بهاری‌ست.

بنابراین با نزدیک شدن به ایام نوروز، باید مسئولان، کمربندها را برای ورود خیل عظیم مسافران محکم‌تر ببندند تا از برخی بحران‌های مسبوق به سابقه، مثل پر شدن ناگهانی هتل‌ها و فضاها یا ظرفیت محدود تورهای گردشگری که در سال‌های قبل موجب سرخوردگی برخی از مسافران نوروزی شد، جلوگیری شود.
مشکلاتی نظیر قطعی آب ترافیک های سنگین صف های طولانی جایگاهای سوخت و کمبود اقلام غذایی خوشایند مسافران کیش نیست مشکلاتی که در سالهای گذشته موجبات آزار و اذیت مسافران و کیشوندان شد امسال می‌بایست به حدقل ممکن برسد.
مسئولین سازمان و همینطور فعالان اقتصادی می‌بایست تقارون عید نوروز و ماه مبارک رمضان را به نحو مطلوب و شایسته و شان مردم بزرگ ایران برگزار نمایند.
مرتضی بلوکی- کارشناس رسانه

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/244675

کلیدواژه‌ها

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب