رهبر معظم انقلاب:

حضور مردم در انتخابات ۱۱ اسفند یک جهاد بود/ کمک‌ها به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان ادامه پیدا کند

حضور مردم در انتخابات ۱۱ اسفند یک جهاد بود/ کمک‌ها به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان ادامه پیدا کند
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای همزمان با روز درختکاری سه اصله نهال کاشتند و پس از آن با اشاره به انتخابات اخیر فرمودند: حضور مردم در انتخابات ۱۱ اسفند یک جهاد بود.

به گزارش نجواخبر، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در هفته منابع طبیعی و همزمان با روز درختکاری صبح امروز سه‌شنبه سه اصله نهال کاشتند.

ایشان در این مراسم با اشاره به انتخابات اخیر فرمودند: لازم میدانم اشاره کنم به موضوع مهم انتخابات و از ملت ایران تشکر کنم بخاطر حضورشان در پای صندوقهای رأی. هم یک وظیفه‌ی اجتماعی و تمدنی را ملت ایران با این حضور انجام دادند، هم یک جهاد انجام دادند.

رهبر معظم انقلاب ادامه دادند: میگوییم جهاد؛ چرا؟ چون در مقابل تبلیغات دشمنان بود. حدود یک سال تقریباً، دشمنان ملت ایران، دشمنان ایران اسلامی، دشمنان جمهوری اسلامی از اطراف دنیا تلاش کردند که مردم را منصرف کنند از انتخابات و انتخابات را از رونق بیندازند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تاکید کردند: مردم با حضور خودشان در پای صندوقها، در مواجهه‌ی با این حرکت دشمنان، یک حرکت بزرگ و حماسه‌آمیزی را انجام دادند، بنابراین این یک جهاد بود.

رهبر معظم انقلاب فرمودند: از دست‌اندرکاران انتخابات هم تشکر میکنیم، از مسئولین برگزاری، از مسئولین تبلیغات، از مسئولین امنیت، از همه‌ی کسانی که به‌نحوی به برگزاری انتخابات کمک کردند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای همچنین با اشاره به وقوع سیل در بخش‌های جنوبی استان سیستان و بلوچستان تاکید کردند: کمک‌ها و امدادهایی که از طرف بخش‌های دولتی و غیر دولتی در حال انجام است، ادامه پیدا کند و کسانی هم که توانایی ورود به امداد و کمک را دارند، برای کمک‌رسانی وارد شوند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/244935

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب