شارژ کالابرگ ‌ماه رمضان در حساب سرپرستان خانوار

شارژ کالابرگ ‌ماه رمضان در حساب سرپرستان خانوار
ماه دوم طرح کالابرگ الکترونیکی(فجرانه) در راستای حمایت مضاعف از سبد غذایی خانوارهای دهک‌ اول تا هفتم درآمدی از ۱۸ اسفند ماه آغاز می‌شود.

به گزارش نجواخبر، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آغاز مرحله دوم طرح فجرانه کالابرگ ‌الکترونیکی خبر داد و گفت: مرحله دوم این طرح ملی مصادف با حلول ماه مبارک رمضان و عید نوروز از تاریخ ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده و تا ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

یوسف شعبانی اظهار کرد: طرح کالا برگ الکترونیکی(فجرانه) در راستای حمایت مضاعف از سبد غذایی خانوارهای دهک‌ اول تا هفتم درآمدی از ۱۷ اسفندماه آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه در این طرح خانوار دهک‌های اول تا هفتم مشمول ۲۲۰ هزار تومان اعتبار خرید ۱۱ قلم کالابرگی می‌شوند، تصریح کرد: خانوارهای مشمول طرح می‌توانند اقلام سبد غذایی را طی یک ماه و متناسب با نیاز خود خرید کنند و اجباری در خرید تمام اقلام به صورت یک‌جا وجود ندارد.

شعبانی با اشاره به اینکه در این طرح سرپرستان خانوار با شرط خرید الکترونیکی ۱۱ قلم مواد غذایی می‌توانند از هدیه ۲۲۰ هزار تومانی کمک هزینه تشویقی دولت بهره‌مند شوند، خاطرنشان کرد: ۱۱ قلم کالای اساسی شامل گوشت مرغ، گوشت قرمز، برنج، روغن، ماکارونی، شیر، پنیر، ماست، قند و شکر، تخم‌مرغ و حبوبات می‌شود./

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/244967

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.