خدمات جدید اپلیکیشن «تامین من»

خدمات جدید اپلیکیشن «تامین من»
مدیر فناوری اطلاعات و تحول دیجیتال سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه تاکنون برنامه "تامین من" بیش از ۳.۵ میلیون بار بر روی تلفن همراه کاربران دارای سیستم عامل Android انجام شده است، لیست خدماتی که در نگارش‌های آتی در این برنامه ارائه خواهد شد را تشریح کرد.

به گزارش نجوا خبر، بهروز کتابی با بیان اینکه برنامه کاربردی خدمات غیرحضوری سازمان به نام "تأمین من" در دو نسخه Android و PWA، همزمان با هفته تأمین اجتماعی در سال ۱۴۰۱ منتشر شد،‌ اظهار کرد:‌ باتوجه به اینکه افزایش درگاه‌های ارائه خدمات غیرحضوری به‌منظور تسهیل ارائه خدمات و افزایش دسترسی خدمات سازمان تأمین‌اجتماعی برای مخاطبان، از مهم‌ترین اهداف راهبردی سازمان است، به منظور استفاده از تکنولوژی‌های روز از یک‌سو و همچنین جلوگیری از گسترش برخی اپلیکیشن‌های غیر مجاز که با سوءاستفاده از نام سازمان، به‌صورت غیرمجاز و بعضاً با دریافت هزینه از مخاطبان، به ارائه برخی خدمات غیرمطمئن اقدام کرده بودند، به‌منظور جلوگیری از تضییع حقوق مخاطبان و ایجاد امنیت خاطر برای ذی‌نفعان گسترده سازمان، این برنامه طراحی و پیاده‌سازی شده است.

وی افزود: کلیه بیمه‌شدگان، مستمری‌بگیران و کارفرمایان می‌توانند به صورت کاملا رایگان با مراجعه به آدرسhttps://hamrah.tamin.ir و دریافت برنامه کاربردی مذکور، از ۵۳ خدمت ارائه شده در این سامانه از جمله مشاهده و اعتراض به سوابق بیمه پردازی، سوابق تلفیقی، درخواست انواع کمک هزینه‌های کوتاه مدت، هدیه ازدواج، انعقاد قرارداد بیمه دانشجویان، مشاهده خدمات درمانی، نمایش احکام و فیش حقوقی مستمری بگیران، خدمات کارفرمایی و... بهره­برداری کنند.

مدیر فناوری اطلاعات و تحول دیجیتال سازمان تأمین اجتماعی ادامه داد: این نرم‌افزار در دو نسخه برای دانلود بر روی گوشی‌های هوشمند با سیستم عامل اندروید و نیز استفاده به‌صورت وب‌اپلیکیشن طراحی شده و در دسترس قرار گرفته است که نسخه وب اپلیکیشن آن، نیازی به دانلود یا به‌روزرسانی ندارد و کاربران می‌توانند با مراجعه به نشانی‌های اعلام شده، در هر زمان از خدمات قابل ارائه، استفاده و بهره‌برداری کنند.

کتابی تصریح کرد: از مهم‌ترین خدمات قابل ارائه در این سامانه می‌توان به مشاهده سوابق و اعتراض به سوابق بیمه‌پردازی، درخواست غرامت دستمزد ایام بیماری، درخواست کمک هزینه بارداری، درخواست هدیه ازدواج، نحوه محاسبه مبلغ مستمری بازنشستگی،‌ مشاهده نسخ خدمات درمانی، نمایش احکام و فیش حقوقی مستمری‌بگیران، استعلام وضعیت مستمری و انواع خدمات مرتبط با کارفرمایان، سرویس مشاهده لیست بازپرداخت‌های هزینه‌های درمانی و امکان پرداخت حق بیمه اختیاری و... اشاره کرد.

وی در ادامه به ارائه لیست خدماتی که در نگارش‌های آتی در برنامه کاربردی تأمین من ارائه خواهد شد، پرداخت و گفت: انعقاد و پرداخت قرارداد تکمیل سوابق بیمه کسری از ماه، درخواست بخشودگی جرایم کارفرمایان، مشاهده فرم‌های مبانی محاسباتی، صدور مفاصاحساب واگذارندگان، ثبت درخواست تقسیط بدهی و پرداخت بدهی به صورت آنلاین، مکاتبات غیرحضوری کارفرمایان با شعبه، دریافت گواهی پرداخت حق بیمه ساختمانی،‌ درخواست برقراری مستمری از کارافتادگی، محاسبه خرید خدمت سربازی،‌ درخواست برقراری/ابطال کفالت و ارسال لیست حق بیمه از خدماتی است که در نگارش‌های آتی در برنامه کاربردی تأمین من ارائه خواهد شد.

مدیر فناوری اطلاعات و تحول دیجیتال سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۳.۵ میلیون نصب بر روی تلفن همراه کاربران دارای سیستم عامل Android انجام شده که به طور متوسط در هر روز بیش از ۶۰۰۰ نصب انجام شده است، خاطرنشان کرد: در این مدت کاربران بیش از ۲۰ میلیون بار به سامانه مراجعه و از امکانات سامانه بهره‌مند شده‌اند که نشان از استقبال عموم مردم از این برنامه کاربردی است.

به گفته کتابی،‌ بر اساس بازخوردهای دریافتی بیش از ۸۶ درصد کاربران، از برنامه رضایت داشته‌اند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/245186

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.