مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان:

نام فولاد هرمزگان با توسعه و موفقیت گره خورده است

نام فولاد هرمزگان با توسعه و موفقیت گره خورده است
مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان گفت: امروز در زمینه ورزش، فولاد هرمزگان پیشتاز بوده و به خوبی شاهد موفقیت‌های بین‌المللی، کشوری و استانی ورزشی این شرکت هستیم و نام فولاد هرمزگان با توسعه و موفقیت گره خورده است.

به گزارش نجوا خبر، آیین تقدیر از فرزندان ورزشکار شرکت فولاد هرمزگان و بازیکنان آکادمی فوتبال فولاد هرمزگان با حضور عطاالله معروفخانی مدیرعامل، کیکاووس ندایی معاون منابع انسانی و جمعی از مدیران و مسئولان ورزش فولاد هرمزگان در سالن فجر بندرعباس برگزار شد. در این آیین معروفخانی در جمع ورزشکاران بیان کرد: امشب یکی از بهترین شب‌های زندگی‌ام را تجربه کردم و خوشحالم که چنین فرزندانی در شرکت فولاد هرمزگان در زمینه ورزش در حال فعالیت هستند.

وی افزود: تمامی کارکنان شرکت فولاد هرمزگان مجاهدانه در حال فعالیت هستند تا چنین استعدادهایی پرورش یابند و بتوانند آینده ورزش هرمزگان را روشن رقم بزنند.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان خاطرنشان کرد: امروز در زمینه ورزش، فولاد هرمزگان پیشتاز بوده و به خوبی شاهد موفقیت‌های بین‌المللی، کشوری و استانی ورزشی فولاد هرمزگان هستیم.

معروفخانی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون شاهد آغاز طرح‌های توسعه‌ای فولاد هرمزگان هستیم که می‌تواند سبب رشد اقتصادی کشور و استان شود. ضمن اینکه با تلاش مجموعه خدوم فولاد هرمزگان رکوردهای متعددی در سال جاری به ثبت رسید تا ثابت کنیم نام فولاد هرمزگان با توسعه و موفقیت گره خورده است.

وی در پایان تصریح کرد: در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی فولاد هرمزگان قدم‌های بزرگی در استان هرمزگان برداشته است که حوزه ورزش یکی از این زمینه‌هاست. به طور حتم آینده درخشانی برای فولاد هرمزگان می‌توان متصور بود و حق مردم نجیب مردم شریف هرمزگان است که این‌چنین پیشرفت‌هایی را داشته باشند.

در پایان این مراسم از فرزندان ورزشکار شرکت فولاد هرمزگان و بازیکنان رده‌های زیر 10 تا 14 سال فوتبال فولاد هرمزگان با اهدای هدایای ویژه تقدیر شد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/245198

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.