پیام مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان به مناسبت گرامیداشت روز ملی منابع انسانی

پیام مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان به مناسبت گرامیداشت روز ملی منابع انسانی
عطاالله معروفخانی به مناسبت گرامیداشت روز ملی منابع انسانی پیامی صادر کرد. متن پیام به شرح زیر است:

به نام خدا
برای هر کشوری، هیچ ثروتی، هیچ منبع نیرویی ارزشمندتر از نیروی انسانی کارآمد و مؤمن و آزاده و سرافراز نیست. (مقام معظم رهبری)
نیروی انسانی سالم, ماهر و باتجربه ارزشمندترین سرمایه هر سازمان به شمار می‌رود و موفقیت سازمان مستقیما به وضعیت نیروی انسانی گره می‌خورد. بدون تردید تمرکز بر توانمندی‌های نیروهای انسانی در سازمان موجبات شکوفایی خلاقیت، نوآوری و نقش‌آفرینی این سرمایه‌های ارزشمند را برای صنعت فولاد فراهم می‌آورد.
روز 25 فروردین ماه که روز منابع انسانی در تقویم نام گرفته، فرصت مغتنمی برای تجلیل از نیروهای زحمتکش انسانی سازمان است که تمام موفقیت‌ها، فرایندها و حیات آینده سازمان به دست آن‌ها رقم می‌خورد.
فولاد هرمزگان به خود می‌بالد که از وجود نیروهای انسانی زبده و کارآمد بهره می‌برد و طی سالیان اخیر با تمرکزی که بر حوزه منابع انسانی از جهات مختلف داشتیم، زمینه را برای ایجاد دلبستگی بیشتر کارکنان به سازمان، خلاقیت و نوآوری آن‌ها فراهم آوردیم که نتیجه آن تبدیل همه تهدیدهای بیرونی سازمان به فرصت شکوفایی به ویژه ثبت رکوردهای پی‌درپی در واحدهای تولیدی، استفاده از دانش روز در واحدهای سازمانی و پیش بردن طرح‌های توسعه‌ای علی‌رغم همه چالش‌ها بوده است. پرواضح است که وجود این نیروهای انسانی متخصص، پویا و با نشاط در جایگاه‌های تخصصی و سازمانی مناسب فولاد هرمزگان باعث پیشرفت روزافزون شرکت شده‌ و شاهد درخشش این شرکت در عرصه داخلی و بین‌المللی در میان فولادسازان هستیم.
اینجانب بار دیگر فرا رسیدن روز ملی منابع انسانی را خدمت تمامی نیروهای زحمتکش، دلسوز و جهادگر فولاد هرمزگان تبریک عرض می‌نمایم و امیدوار هستم در سال جاری با اتخاذ تدابیر اندیشیده شده و برنامه‌ریزی مناسب بتوانیم با عزم راسخ و کمک این نیروها همچنان بدرخشیم و همچنان در میان فولادسازان کشور سرآمد باشیم.
عطاالله معروفخانی
مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/255523

کلیدواژه‌ها

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب